Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 00:08Välkommen tillbaka Jenny och välkommen Jonas 😀
Välkommen tillbaka Jenny och välkommen Jonas 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 July 2013, 00:34Jag vill också hälsamanera!
Jag vill också hälsamanera!
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 11:21Välkomnar nya/nygamla och alla ni andra.
Välkomnar nya/nygamla och alla ni andra.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 17:27Nu är det nästan 5 år sedan jag startade denna tråden, är det inte då på tiden att prinsen kommer och knacka på min dörr snart??
Nu är det nästan 5 år sedan jag startade denna tråden, är det inte då på tiden att prinsen kommer och knacka på min dörr snart??
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:00Jo det är VERKLIGEN på tiden.
Hur många dörrar knackar du på själv?
Jo det är VERKLIGEN på tiden.
Hur många dörrar knackar du på själv?
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:07Måste JAG knacka också?;)
Knacka dörr gör jag inte, men jobbar hårt på nätet till resultatet som säger sig självt nu...Kollar lite i IRL också.
Måste JAG knacka också?;)
Knacka dörr gör jag inte, men jobbar hårt på nätet till resultatet som säger sig självt nu...Kollar lite i IRL också.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:17Ja nu är det din tur... Fixa tidningsbudens "portkod" så du kan komma förbi och knacka dörrar (H)
Ja nu är det din tur... Fixa tidningsbudens "portkod" så du kan komma förbi och knacka dörrar (H)
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:22Bra idé Jonas. Inte kan de väl ha mage att nobba mig när jag gjort mig "besväret" att komma ända till dörren!?
Bra idé Jonas. Inte kan de väl ha mage att nobba mig när jag gjort mig "besväret" att komma ända till dörren!?
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:22Bra! Jag vet ju att det fungerar, helt plötsligt har han bara slagit in dörren, och man fattade inte alls vad som hände. Men det är jäkligt kämpigt på vägen.
Bra! Jag vet ju att det fungerar, helt plötsligt har han bara slagit in dörren, och man fattade inte alls vad som hände. Men det är jäkligt kämpigt på vägen.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:26Vi fick kodlos på porten för något år sedan, det förenklar ju inte det hela...
Vi fick kodlos på porten för något år sedan, det förenklar ju inte det hela...