Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:11Välkommen Jenny 🙂
Välkommen Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:13Hejsan på er!
Nu när jag gått med i den här gruppen av naturliga orsaker så torkar jag av mig fossingarna och presenterar mig!
Jonas heter jag och är 42 år är hela 1.76 cm, vågen tickar upp till (eller ska vi säga ner till) 83 kg
Dyslexi har jag säker
Hejsan på er!
Nu när jag gått med i den här gruppen av naturliga orsaker så torkar jag av mig fossingarna och presenterar mig!
Jonas heter jag och är 42 år är hela 1.76 cm, vågen tickar upp till (eller ska vi säga ner till) 83 kg
Dyslexi har jag säker
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:16Välkommen till träsket Johan. 🙂
Välkommen till träsket Johan. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:24Tack tack!
... Och välkommen Johan! 🙂
Tack tack!
... Och välkommen Johan! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:33Jenny! (H:)
Välkommen Jonas! 🙂
Jenny! (H:)
Välkommen Jonas! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:39Välkommen Jonas!
Undrar vem som har dyslexi jag, eftersom Jonas helt plötsligen fick byta namn till Johan. 😉Hej hej Jenny! Kan väl inte gärna säga välkommen tillbaka eftersom jag inte var här när du var det.
Välkommen Jonas!
Undrar vem som har dyslexi jag, eftersom Jonas helt plötsligen fick byta namn till Johan. 😉
Hej hej Jenny! Kan väl inte gärna säga välkommen tillbaka eftersom jag inte var här när du var det.
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:41Blev förvirrad! Är det jag som heter Johan eller är det jag som Dyslexiserat helt galet ;P
Blev förvirrad! Är det jag som heter Johan eller är det jag som Dyslexiserat helt galet ;P
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:46Välkommen till träsket Jonas! Hoppas att du ska trivas hos oss! 🙂
Välkommen till träsket Jonas! Hoppas att du ska trivas hos oss! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:48Förlåt Jonas! Jag blev tillfälligt förvirrad av föregående inlägg... 😉
Förlåt Jonas! Jag blev tillfälligt förvirrad av föregående inlägg... 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 20:46Välkommen tillbaka, sweet Jenny! 🙂
Välkommen hit, Jonas!
Välkommen tillbaka, sweet Jenny! 🙂
Välkommen hit, Jonas!