Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 10:37*vinkar tillbaka till Jessie*
*vinkar tillbaka till Jessie*
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 16:49Hej!
Jag var medlem i den här gruppen för länge sedan men sedan hållit mig borta under en nästan lika lång period av olika anledningar. Nyss hemkommen efter en av de absolut bästa semestrarna jag haft (vågar jag påstå någonsin?) kändes det plötsligt väl
Hej!
Jag var medlem i den här gruppen för länge sedan men sedan hållit mig borta under en nästan lika lång period av olika anledningar. Nyss hemkommen efter en av de absolut bästa semestrarna jag haft (vågar jag påstå någonsin?) kändes det plötsligt väl
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 17:01Välkommen tillbaka Jenny
🙂
Välkommen tillbaka Jenny
🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 17:02Tack Hans! 🙂
Tack Hans! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 17:28Hej Jenny! Välkommen tillbaka till träsket! 🙂 *puffar upp lite kuddar och gör plats i soffan*
Hej Jenny! Välkommen tillbaka till träsket! 🙂 *puffar upp lite kuddar och gör plats i soffan*
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 18:07YAY! Jenny är tillbaka! *jublar och gör en liten dans* 😀
YAY! Jenny är tillbaka! *jublar och gör en liten dans* 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 18:09Oj! Så pass alltså? Vad härligt! 😀 Tack för den varma välkomnandet! Det behövde jag verkligen! 🙂
Oj! Så pass alltså? Vad härligt! 😀 Tack för den varma välkomnandet! Det behövde jag verkligen! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 18:10Jag kan ju bara tala för mig själv, men du har varit saknad!
Jag kan ju bara tala för mig själv, men du har varit saknad!
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 18:15(H:) (Det var så länge sedan jag använde den smileyn att jag inte längre minns om den fortfarande fungerar... ;))
(H:) (Det var så länge sedan jag använde den smileyn att jag inte längre minns om den fortfarande fungerar... ;))
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 19:08Valkommen tillbaka Kicker Jenny 😉
Valkommen tillbaka Kicker Jenny 😉