Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 21:11Stefan: Jo, det tycker jag nog hittills, förutom att jag kommer att gråta när jag skriver på papprena för försäljningen av min fina etagevåning i Dalarna. 🙁
Menmen.. flytta hem igen är väl kanske inte det sämsta man kan hitte på trots allt. *intalar mig
Stefan: Jo, det tycker jag nog hittills, förutom att jag kommer att gråta när jag skriver på papprena för försäljningen av min fina etagevåning i Dalarna. 🙁
Menmen.. flytta hem igen är väl kanske inte det sämsta man kan hitte på trots allt. *intalar mig
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 21:34Jessie, förstår känslan att göra sig av med ett fint hem...
Uppfattade det som att du är på väg till Stockholm (eller inbillade jag mig?).
Du kan omöjligen bli besviken på utbudet av karlar i storstan jämfört med Dalarna. Per definition inte på kvantitet
Jessie, förstår känslan att göra sig av med ett fint hem...
Uppfattade det som att du är på väg till Stockholm (eller inbillade jag mig?).
Du kan omöjligen bli besviken på utbudet av karlar i storstan jämfört med Dalarna. Per definition inte på kvantitet
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 22:22Välkomna ni nya. Hoppas ni kommer trivas bra i träsket.
Välkomna ni nya. Hoppas ni kommer trivas bra i träsket.
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 22:56Hejsan hejsan
Hejsan hejsan
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 23:12Tack så mycket.
Verkar vara ett trivsamt träsk här 😀
Tack så mycket.
Verkar vara ett trivsamt träsk här 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 07:46Välkomna ni nya.
Välkomna ni nya.
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 21:23Jessie, lugn, behövs det så hjälper jag dig självklart med överbevisningen 😉
En Göteborgare kan du alltid lita på 😀Då får jag gratulera till ett riktigt bra jobb - kul 🙂
Jessie, lugn, behövs det så hjälper jag dig självklart med överbevisningen 😉
En Göteborgare kan du alltid lita på 😀
Då får jag gratulera till ett riktigt bra jobb - kul 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 21:37Funderar lite på vad det är med just 2013 som gör att det plötsligt finns "en uppsjö" av män från Göteborg som försöker övertyga mig om att Goa Gubbar finns på riktigt?
Jag har ju flera gånger kunnat konstatera (i Gbg) att det INTE är så men... jag kanske
Funderar lite på vad det är med just 2013 som gör att det plötsligt finns "en uppsjö" av män från Göteborg som försöker övertyga mig om att Goa Gubbar finns på riktigt?
Jag har ju flera gånger kunnat konstatera (i Gbg) att det INTE är så men... jag kanske
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 22:01Jessie, jaså du har varit mycket i Gbg i år? Trevligt!
Tror du haft otur... 😉
Jessie, jaså du har varit mycket i Gbg i år? Trevligt!
Tror du haft otur... 😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 10:28Stefan: Nä, jag undviker ju oftast Gbg pga mina tidigare erfarenheter, så det är flera år sen jag var där sist. Men de utflyttade Göteborgarna tycks hitta mig var jag än är i år? 😉
Nu ska jag ju dessutom till Gbg nästa helg och se Mr Williams live så vi
Stefan: Nä, jag undviker ju oftast Gbg pga mina tidigare erfarenheter, så det är flera år sen jag var där sist. Men de utflyttade Göteborgarna tycks hitta mig var jag än är i år? 😉
Nu ska jag ju dessutom till Gbg nästa helg och se Mr Williams live så vi