Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 11:04Tack Katarina - det kommer jag helt säkert göra 🙂
Tack Katarina - det kommer jag helt säkert göra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 11:37Välkommen till vårt singelträsk Stefan. Behåll stövlarna på och slå dig ner i soffan. 🙂
Förresten, vem ansvarar för välkomstskumpan nuförtiden?
Välkommen till vårt singelträsk Stefan. Behåll stövlarna på och slå dig ner i soffan. 🙂
Förresten, vem ansvarar för välkomstskumpan nuförtiden?
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 12:17Linda: Jag trodde vi börjat fluffa kuddar och bjuda på grogg istället?
*räcker över en nyfluffad kudde och en lagom stadig grogg till Stefan*
Linda: Jag trodde vi börjat fluffa kuddar och bjuda på grogg istället?
*räcker över en nyfluffad kudde och en lagom stadig grogg till Stefan*
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 12:44Tack Linda! Slår mig ner...
Jessie, skumpa eller grogg skit samma just nu - börjar semestern om bara en liten stund 🙂
Tack för den fluffiga kudden 😉
Tack Linda! Slår mig ner...
Jessie, skumpa eller grogg skit samma just nu - börjar semestern om bara en liten stund 🙂
Tack för den fluffiga kudden 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 12:49Stefan: Fuuusk. *vill OCKSÅ ha semester*
Stefan: Fuuusk. *vill OCKSÅ ha semester*
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 13:18Jessie, icke fusk alls - tvärtom, mycket välförtjänt (enl mig själv...) 🙂
Förhoppningsvis har du antingen haft eller kommer att ha.
Annars så....
Jessie, icke fusk alls - tvärtom, mycket välförtjänt (enl mig själv...) 🙂
Förhoppningsvis har du antingen haft eller kommer att ha.
Annars så....
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 16:30Välkommen Stefan
Välkommen Stefan
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 16:45Jodå Stefan. Jag har haft min semester. EN hel vecka blev det. Visserligen bästa tänkbara sorts semester i form av Härjedalenhäng med fantastiska funbeatsinglar! (japp! vi träffas live på det här stället också... 😉 ) men ändå...
Underbart må vara kort,
Jodå Stefan. Jag har haft min semester. EN hel vecka blev det. Visserligen bästa tänkbara sorts semester i form av Härjedalenhäng med fantastiska funbeatsinglar! (japp! vi träffas live på det här stället också... 😉 ) men ändå...
Underbart må vara kort,
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 17:02Välkommen Stefan!
Välkommen Stefan!
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 20:35Tack sp mycket Patrik o Nina - känns fint att vara här 🙂
Kanske inte lika kul om man hänger här som singel även om 5-10 år...Jessie, det förklarar ju en del. Hoppas det var värt jobbytet 🙂
Tack sp mycket Patrik o Nina - känns fint att vara här 🙂
Kanske inte lika kul om man hänger här som singel även om 5-10 år...
Jessie, det förklarar ju en del. Hoppas det var värt jobbytet 🙂