Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 22:34Hej Ingela! Välkommen tillbaka till soffan! 🙂
Hej Ingela! Välkommen tillbaka till soffan! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 22:38Välkommen tillbaka även om det är trist att se dig här igen 🙂
Puffar till kuddarna eftersom Linda har fullt upp med kaksmeten.
Välkommen tillbaka även om det är trist att se dig här igen 🙂
Puffar till kuddarna eftersom Linda har fullt upp med kaksmeten.
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 23:29Hej Ingela!
Hej Ingela!
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 08:04Välkommen Ingela
Då du kör landsväg på hojen gillar jag dig redan 🙂
Välkommen Ingela
Då du kör landsväg på hojen gillar jag dig redan 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 08:40Hej igen Ingela. 🙂
Hej igen Ingela. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 09:30Hej! Det är som ett kärt återseende att träffa er igen.
Patrik, ja vi LVG cyklister håller ihop 🙂 även om vi inte är i någon cykelklubb - vad har du emot det?
Hej! Det är som ett kärt återseende att träffa er igen.
Patrik, ja vi LVG cyklister håller ihop 🙂 även om vi inte är i någon cykelklubb - vad har du emot det?
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 09:46Ingela: En cykelklubb för mig är klubb för inbördes beundran. Vad man har på sig, vilka komponenter man har, hur dyr cykel man har.
Jag vill bara cykla. Antingen med mina vänner eller för den delen på egen hand. Gärna en fika på vägen och njuta i solen
Ingela: En cykelklubb för mig är klubb för inbördes beundran. Vad man har på sig, vilka komponenter man har, hur dyr cykel man har.
Jag vill bara cykla. Antingen med mina vänner eller för den delen på egen hand. Gärna en fika på vägen och njuta i solen
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 10:01På det viset, jag är inte med i någon cykelklubb, skulle ibland vara trevligt med cykelkompisar.
På det viset, jag är inte med i någon cykelklubb, skulle ibland vara trevligt med cykelkompisar.
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 10:23Ja jag får väl lägga in min presentation också då. Man vet ju aldrig vad det kan leda till ;-).
Jag är en 161 cm charmig, omtänksam och go tjej. Jag tränar allt möjligt (innebandy, joggar, gruppträning) 3-5 ggr i veckan för att hålla mig i form, må bra o
Ja jag får väl lägga in min presentation också då. Man vet ju aldrig vad det kan leda till ;-).
Jag är en 161 cm charmig, omtänksam och go tjej. Jag tränar allt möjligt (innebandy, joggar, gruppträning) 3-5 ggr i veckan för att hålla mig i form, må bra o
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 10:26Ingela: Är ju roligt med sällskap på rundan. Ta dig till Göteborg så löser vi det. Idag blir det en runda på cykel crossen på asfalt, grus och stigar.
Ingela: Är ju roligt med sällskap på rundan. Ta dig till Göteborg så löser vi det. Idag blir det en runda på cykel crossen på asfalt, grus och stigar.