Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 17:45Välkommen Tina 🙂
Välkommen Tina 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 19:00Ja Roger det är nog därför man återvänder 🙂
Ja Roger det är nog därför man återvänder 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 20:23Välkommen, Tina! Ska vi gissa på stora 08-stan?
Välkommen, Tina! Ska vi gissa på stora 08-stan?
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 21:45Välkomna Tina o Ingela 🙂
Välkomna Tina o Ingela 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 07:08Hej, nu kommer lite mer om mig. Misstänkt klippt från dejtingsida... ha ha , passar kanske sämre här:-) Gå in på happypancake så gör den sig kanske bättre.
Jag är en trygg tjej som älskar att cykla. Ser mig själv som känslosam, tolerant, ambitiös, lojal
Hej, nu kommer lite mer om mig. Misstänkt klippt från dejtingsida... ha ha , passar kanske sämre här:-) Gå in på happypancake så gör den sig kanske bättre.
Jag är en trygg tjej som älskar att cykla. Ser mig själv som känslosam, tolerant, ambitiös, lojal
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:19Din text funkar jättebra här Amelie.
Jag behövde inte läsa längre än till "älskar att cykla" så gillade jag din presentation 🙂
Din text funkar jättebra här Amelie.
Jag behövde inte läsa längre än till "älskar att cykla" så gillade jag din presentation 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:22Efter din utömmande presentation noterade jag att du har hängt med några Eskilstuna smeder på cykeläventyr =) bra där!
Efter din utömmande presentation noterade jag att du har hängt med några Eskilstuna smeder på cykeläventyr =) bra där!
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:27Välkommen Amelie
Välkommen Amelie
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:46Välkommen Ameli. Puffar kuddarna i soffan så det blir mjukt och skönt. 🙂
Välkommen Ameli. Puffar kuddarna i soffan så det blir mjukt och skönt. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 19:04Välkommen Amelie! Kul att ha dig här!
Välkommen Amelie! Kul att ha dig här!