Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:35Tack Mattias, då är man inte bara singel utan funbeatsingel:-) Det måste ju vara lite roligare:-)
Tack Mattias, då är man inte bara singel utan funbeatsingel:-) Det måste ju vara lite roligare:-)
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:36Tack Mattias, då är man inte bara singel utan funbeatsingel:-) Det måste ju vara lite roligare:-)
Tack Mattias, då är man inte bara singel utan funbeatsingel:-) Det måste ju vara lite roligare:-)
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:36Ann-Marie välkommen såhär på en lördag o allt. Hoppas du skall trivas, och att tillståndet skall vara begränsat (singel alltså) 😉
Ann-Marie välkommen såhär på en lördag o allt. Hoppas du skall trivas, och att tillståndet skall vara begränsat (singel alltså) 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:39Tack Jonas och Hans:-) oj, oj hur ska det här gå, dubbla inlägg och jag har knappt börjat skriva...
Tack Jonas och Hans:-) oj, oj hur ska det här gå, dubbla inlägg och jag har knappt börjat skriva...
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:41Ivrig är ett bra tecken 😉 hahah
Ivrig är ett bra tecken 😉 hahah
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:44Ja, är nog både ivrig och snarare otålig... spec. när datorn hackar sig, är oxå en sann otroligt oteknisk liten person:-)
Ja, är nog både ivrig och snarare otålig... spec. när datorn hackar sig, är oxå en sann otroligt oteknisk liten person:-)
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:45Inser att det är något där med Hasse och sjuksköterskor... (H)
Inser att det är något där med Hasse och sjuksköterskor... (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:47Hans, det är nog mer vin hmm, än kajak:-) kajak är ngt nyupptäckt och härligt!
Hans, det är nog mer vin hmm, än kajak:-) kajak är ngt nyupptäckt och härligt!
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:14Bra där A-M 🙂
Bra där A-M 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:14Ok, jag noterar mycket vin, lite kajak och dubbelposter på dig då Ann-Marie
😉Jessie, ja, det finns ju något lockande med själva tanken på en sjuksköterska
(och då tänker jag inte på rollspel i just det här fallet) det finns nog många män därute som dr
Ok, jag noterar mycket vin, lite kajak och dubbelposter på dig då Ann-Marie
😉
Jessie, ja, det finns ju något lockande med själva tanken på en sjuksköterska
(och då tänker jag inte på rollspel i just det här fallet) det finns nog många män därute som dr