Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:17Välkomnar alla!
Välkomnar alla!
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 14:33Jag hoppar lite försiktigt in på min halvårsvisit och hälsar alla nya och nygamla medlemmar välkomna. Ja, jag ska bli bättre på att engagera mig här men jag har ju fullt upp med att träna... 🙂
Jag hoppar lite försiktigt in på min halvårsvisit och hälsar alla nya och nygamla medlemmar välkomna. Ja, jag ska bli bättre på att engagera mig här men jag har ju fullt upp med att träna... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:37Hej! Igen! Tillbaka. (#)
Hej! Igen! Tillbaka. (#)
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:39Ahmen! Tråkigt att det inte höll, men välkommen tillbaka!
Ahmen! Tråkigt att det inte höll, men välkommen tillbaka!
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:43Tack! Men min frånvaro var självvald, inte beroende av förändring av civilstånd... 🙂
Tack! Men min frånvaro var självvald, inte beroende av förändring av civilstånd... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:44Jaha! Jag förstår! Då får du bortse från min första bisats... 😉
Edit påpekade att det var ett kommatecken och inte en punkt. 😉
Jaha! Jag förstår! Då får du bortse från min första bisats... 😉
Edit påpekade att det var ett kommatecken och inte en punkt. 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:48Hej Örjan, det var länge sen. 🙂
Hej Örjan, det var länge sen. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:51Hej!
Ja, det var någonstans i en svåreldad bastu på Blidö... 😉
Hej!
Ja, det var någonstans i en svåreldad bastu på Blidö... 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:52Jepp. Borde väl egentligen snart vara dags för ett nytt novemberdopp. 🙂
Viftar glatt åt Camilla. 😉
Jepp. Borde väl egentligen snart vara dags för ett nytt novemberdopp. 🙂
Viftar glatt åt Camilla. 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:54Snart november, viftar oxå till Camilla 😉
Snart november, viftar oxå till Camilla 😉