Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 21:01Hej alla! Och hej och välkomna alla nya singlar 🙂
Hmm vad är det jag hör om vedeldad bastu...låter härligt, får nog följa med på nästa singelträff:-)
Hej alla! Och hej och välkomna alla nya singlar 🙂
Hmm vad är det jag hör om vedeldad bastu...låter härligt, får nog följa med på nästa singelträff:-)
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 22:16Välkomna alla nya och nygamla...
Välkomna alla nya och nygamla...
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 23:05Välkomna! 🙂
Välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 23:19Hej Örjan 🙂
Skäms en del för att jag inte lyckats med armhävningsutmaningen, den sattes väl igång den hösten.Viftar tillbaka med hälsningen att jag har en plan 😉
Hej Örjan 🙂
Skäms en del för att jag inte lyckats med armhävningsutmaningen, den sattes väl igång den hösten.
Viftar tillbaka med hälsningen att jag har en plan 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 06:19Ah, en plan Camilla! Det låter bra. 🙂
Ah, en plan Camilla! Det låter bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 19:45Välkomna och välkomna åter.
Välkomna och välkomna åter.
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 19:57Jag ställer gärna upp för att tända eld på/i en bastu...
Jag ställer gärna upp för att tända eld på/i en bastu...
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 00:10En singelgrupp alltså... Och vilka ambitiösa presentationer 🙂
Längd: 163cm (Av vikt har jag förstått)
Ålder: Officiellt runt 20 inofficiellt +9Vill väl bara säga hej *vinka* och inte vara den läskiga bruden som smyger i skuggorna 🙂
En singelgrupp alltså... Och vilka ambitiösa presentationer 🙂
Längd: 163cm (Av vikt har jag förstått)
Ålder: Officiellt runt 20 inofficiellt +9
Vill väl bara säga hej *vinka* och inte vara den läskiga bruden som smyger i skuggorna 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 00:24Välkommen på dig. =)
Välkommen på dig. =)
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 00:53Välkommen Rebecka 🙂
Välkommen Rebecka 🙂