Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 07:53Välkommen Camilla. 🙂
Välkommen Camilla. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 08:40Ylva: Det fanns både en och annan sak på din lista som var intressant i kulturväg 🙂
Camilla: Välkommen hit!
Ylva: Det fanns både en och annan sak på din lista som var intressant i kulturväg 🙂
Camilla: Välkommen hit!
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 09:30Välkomna Camilla och Ylva!
Välkomna Camilla och Ylva!
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 09:44Peter:
Det låter trevligt med sällskapsmöjligheter i spåret. Bara du inte är för snabb!Camilla S:
Välkommen du med. Grymt att du sprungit Lidingöloppet 3 gånger! Jag sprang mitt första i höstas, och vilken upplevelse det var. Bland det bästa jag har gj
Peter:
Det låter trevligt med sällskapsmöjligheter i spåret. Bara du inte är för snabb!
Camilla S:
Välkommen du med. Grymt att du sprungit Lidingöloppet 3 gånger! Jag sprang mitt första i höstas, och vilken upplevelse det var. Bland det bästa jag har gj
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 10:08Välkomnar alla nya! 🙂
Välkomnar alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 10:18Ylva: Peter är snabb, men jag kan intyga att han är väldigt bra på att hålla ett lägre tempo under lång tid när han springer med exempelvis såna Snigge Snigeltjejer som mig! (t+)
Ylva: Peter är snabb, men jag kan intyga att han är väldigt bra på att hålla ett lägre tempo under lång tid när han springer med exempelvis såna Snigge Snigeltjejer som mig! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 10:28Jessie mfl: Vi kanske kan springa ihop allesammans - snygga och kompetenta singlor/singlar som vi är! Men såg nu på din profil att du bor i Avesta... Hm lite långt. Men vilken fantastisk resa du gjort de senaste åren, träningsmässigt! Imponerad! Hur är de
Jessie mfl: Vi kanske kan springa ihop allesammans - snygga och kompetenta singlor/singlar som vi är! Men såg nu på din profil att du bor i Avesta... Hm lite långt. Men vilken fantastisk resa du gjort de senaste åren, träningsmässigt! Imponerad! Hur är de
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 13:08Ylva: Visst är det viktigt. Själv är jag väldigt sällan i publiken dock. Oftare på scen även om det inte särskilt ofta är på sådan nivå att jag skulle kunna leva på det 😉 Hörde härom veckan att musik skulle vara mer hälsosamt för psyket än träning, men d
Ylva: Visst är det viktigt. Själv är jag väldigt sällan i publiken dock. Oftare på scen även om det inte särskilt ofta är på sådan nivå att jag skulle kunna leva på det 😉 Hörde härom veckan att musik skulle vara mer hälsosamt för psyket än träning, men d
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 20:41Tack för välkomnandet! Så... hur många är egentligen aktiva i den här gruppen? Jag tycker det är lite svårt att navigera bland inläggen...
Tack för välkomnandet! Så... hur många är egentligen aktiva i den här gruppen? Jag tycker det är lite svårt att navigera bland inläggen...
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 22:41Välkommen till oss Camilla! Kul att man inte är den enda fb-singeln i Örebrotrakten. 🙂
Välkommen till oss Camilla! Kul att man inte är den enda fb-singeln i Örebrotrakten. 🙂