Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 02:59Ylva: Just när jag springer kanske jag inte känner mig som den snyggaste av singlar utan då är jag nog mer av en Snigge Snigel trots allt. 😉
Har för övrigt just flyttat hem till Södertälje igen efter ett årtionde i södraste Dalarna, hade bara glömt att ä
Ylva: Just när jag springer kanske jag inte känner mig som den snyggaste av singlar utan då är jag nog mer av en Snigge Snigel trots allt. 😉
Har för övrigt just flyttat hem till Södertälje igen efter ett årtionde i södraste Dalarna, hade bara glömt att ä
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 20:23Linda S: såpass! Var i Örebrotrakten befinner du dig? 🙂
Linda S: såpass! Var i Örebrotrakten befinner du dig? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 11:05Jessie: Välkommen tillbaka till stan då!! 🙂
Jessie: Välkommen tillbaka till stan då!! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 19:02.
.
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 19:14Välkommen Ylva #2! Slå dig ner i soffan!
Välkommen Ylva #2! Slå dig ner i soffan!
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 20:32Välkommen! 🙂
Välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 20:48Tjena, och välkommen Ylva.
Tjena, och välkommen Ylva.
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 21:47Ylva: Luftkajak - är det lite grann som en luftgitarr? 😉
Välkommen, förresten! 🙂
Ylva: Luftkajak - är det lite grann som en luftgitarr? 😉
Välkommen, förresten! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 22:43Hoppsan,
nu ramlar det in massor av söta tjejer här. Välkommen Camilla, Ylva och Ylva
🙂
Hoppsan,
nu ramlar det in massor av söta tjejer här. Välkommen Camilla, Ylva och Ylva
🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 23:11Tack! 🙂 hahaha... Ja exakt, har inte tänkt på det tidigare bara, den är dessutom för två så jag tar i ordentligt när jag och min luftkajak är ute *skratt*
Ärligt talat så är den rätt verklig och rejäl. Har ingen tillgänglig bild, men googla luftkajak så
Tack! 🙂 hahaha... Ja exakt, har inte tänkt på det tidigare bara, den är dessutom för två så jag tar i ordentligt när jag och min luftkajak är ute *skratt*
Ärligt talat så är den rätt verklig och rejäl. Har ingen tillgänglig bild, men googla luftkajak så