Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tackar 🙂

Välkommen Kristina!

Hej här kommer en kort presentation om mig.

Jag heter Peter Molin är 43 år boendes i Nyköping och har två tonårsgrabbar som är hos mig varannan vecka.
Har alltid gillat och träna framförallt löpning på senare år, och nu har jag gett mig f*n på se hur sna

Välkommen Peter! (och alla andra nytillkomna, det var väldigt vilket inflöde det blev efter helgerna?)
Bara att slå sig ner i soffan som som tur är glatt stretchar sig till hur många platser som helst. Bra med magiska soffor, eller hur? 😉

Välkomna på er =)

Välkommen till både Kristina och Peter! Gaaanska nära Stockholm båda två, så ni får väl hänga med på några träffar här i trakten så småningom.

(Fast jag ska nog inte uttala mig om den saken - jag har mina föräldrar i Nyköping sedan ett år tillbaka och ly

Tack så mycket alla:-)

Jaha, nu verkar det vara väldigt poppis att vara singel och heta Ylva, så jag hakar på den trenden 🙂

Men, jag vill egentligen inte presentera mig för jag vill egentligen inte vara här 😉
Är det okej?

Tror att majoriteten här gärna inte skulle behöva vara här utan på andra delar av forumet, kan inte tänka mig att det är något krav att presentera sig här. Dock så kanske det är en nackdel då det finns ett antal par som träffats just via detta forum.

Oav

Lite småkul med så många Ylva, inte helt van vid det måste jag erkänna.

Får väl säga välkommen jag också fast jag är nykomling jag med, och då menar jag i den här gruppen, inte på funbeat.

Jag har läst lite om att det förekommer lite träffar ibland. D