Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 21:56Välkomnar nya och nygamla!
Välkomnar nya och nygamla!
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 10:11Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 10:30Hej Alla.
Är en snart 41 årig kille (man kommer man aldrig bli p.g.a alldeles för mycket barnasinne kvar) från södra Sthlm som nyligen insåg att delar av livet behövde ordnas till och satte igång med att träna.
För närvarande så är det gymmet som tar upp
Hej Alla.
Är en snart 41 årig kille (man kommer man aldrig bli p.g.a alldeles för mycket barnasinne kvar) från södra Sthlm som nyligen insåg att delar av livet behövde ordnas till och satte igång med att träna.
För närvarande så är det gymmet som tar upp
Quote from Erik Strandberg on 25 January 2014, 10:39Även om jag med glimten i ögat lite lätt förtränger att jag är här hoppas jag det är ok att jag hälsar alla nya välkomna! ???? VÄLKOMNA!
Även om jag med glimten i ögat lite lätt förtränger att jag är här hoppas jag det är ok att jag hälsar alla nya välkomna! ???? VÄLKOMNA!
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 11:10Välkommen Patric.
Välkommen Patric.
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 17:12Välkomna! 🙂
Välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 14:41Välkomna alla nya! Jag känner mig ganska ny själv eftersom jag inte är så aktiv här. Kanske måste ändra på det. Lika bra att jag presenterar mig igen. 🙂
43-årig söderböna från Stockholm som mest tränar på Friskis, och då blir det oftast Cirkelfys, Skiv
Välkomna alla nya! Jag känner mig ganska ny själv eftersom jag inte är så aktiv här. Kanske måste ändra på det. Lika bra att jag presenterar mig igen. 🙂
43-årig söderböna från Stockholm som mest tränar på Friskis, och då blir det oftast Cirkelfys, Skiv
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 19:23Är ju inte så jätte aktiv här nu mera...men iaf...
Välkomna alla nya killar och tjejer...särskilt tjejerna 😉
Är ju inte så jätte aktiv här nu mera...men iaf...
Välkomna alla nya killar och tjejer...särskilt tjejerna 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 20:07här är man frånvarande ett tag, och när man tittar in upptäcker man att det ju vimlar av Örebroare här.
Eller ett par stycken iallafall. Men det är ju nästan så man kan säga att det vimlar när man tidigare har levt i tron att alla bor i stockholm, liksom
här är man frånvarande ett tag, och när man tittar in upptäcker man att det ju vimlar av Örebroare här.
Eller ett par stycken iallafall. Men det är ju nästan så man kan säga att det vimlar när man tidigare har levt i tron att alla bor i stockholm, liksom
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 10:15Ja men Örebro är ju nästan som Stockholm. hehe
Ja men Örebro är ju nästan som Stockholm. hehe