Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 23:30Välkomna!
Och helt klart dags för funbeatträff i 08-land, jag är där två veckor från 24/1.
Välkomna!
Och helt klart dags för funbeatträff i 08-land, jag är där två veckor från 24/1.
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 06:42Är det ett Ylva år i år ;D VÄLKOMMEN
Är det ett Ylva år i år ;D VÄLKOMMEN
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 07:43Välkommna alla nya. 🙂
Det är bara att dra igång en tråd om FB-träff. Roger du vet ju hur man gör så du kanske kan visa de nya. Bowling skulle vara lite kul. 😉
Välkommna alla nya. 🙂
Det är bara att dra igång en tråd om FB-träff. Roger du vet ju hur man gör så du kanske kan visa de nya. Bowling skulle vara lite kul. 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 07:57Såklart det är ett Ylvaår. 🙂
Förra året var vi en hel drös med Ylvor som blev singlar....... 😉 men i år så....???Trevligt med denna gemenskap och nu kör vi. Känner mig väldigt pepp med träningen inför det nya året!
Såklart det är ett Ylvaår. 🙂
Förra året var vi en hel drös med Ylvor som blev singlar....... 😉 men i år så....???
Trevligt med denna gemenskap och nu kör vi. Känner mig väldigt pepp med träningen inför det nya året!
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 19:08Välkomna! 🙂
Välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 21:54Hej!
Efter att ha pausat mig själv härifrån ett tag på grund av... livet antar jag, så har jag bestämt mig för att det är dags att göra comeback här igen.
Så. Jag:
Småfet triathlet som har slutat med triathlon, just nu alltså bara småfet. 😉 Tränar fr
Hej!
Efter att ha pausat mig själv härifrån ett tag på grund av... livet antar jag, så har jag bestämt mig för att det är dags att göra comeback här igen.
Så. Jag:
Småfet triathlet som har slutat med triathlon, just nu alltså bara småfet. 😉 Tränar fr
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 21:59...och för de som inte redan träffat Mats - GÖR DET för tusan! 😉
Han är ett tvättäkta kap han den där Mats, sådeså. *nickar förnumstigt*
...och för de som inte redan träffat Mats - GÖR DET för tusan! 😉
Han är ett tvättäkta kap han den där Mats, sådeså. *nickar förnumstigt*
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 22:01Jösses Jessie! Ska du få mig att rodna det första du gör? BILD:http://d26ya5yqg8yyvs.cloudfront.net/shog.gif (H:)
Jösses Jessie! Ska du få mig att rodna det första du gör? BILD:http://d26ya5yqg8yyvs.cloudfront.net/shog.gif (H:)
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 22:18Klart jag ska! (t+)
Klart jag ska! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 16:57Här ramlar det in en massa nytt folk medan man tittar bort ett tag, kul! 😀
Välkomna alla nya! 🙂
Camilla S: Var? Är stan så stor att man behöver ange en mer exakt position än "i Örebro"? 😉 Skämt å sido, mig hittar man i närheten av Behrn Arena, om ja
Här ramlar det in en massa nytt folk medan man tittar bort ett tag, kul! 😀
Välkomna alla nya! 🙂
Camilla S: Var? Är stan så stor att man behöver ange en mer exakt position än "i Örebro"? 😉 Skämt å sido, mig hittar man i närheten av Behrn Arena, om ja