Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 13:24det där tar vi Örebroare som en förolämpning, Patric 😉
det där tar vi Örebroare som en förolämpning, Patric 😉
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 16:49Visste jag ju redan att ni gör. Sen är det väl tur att det bara finns en av varje stad, annars skulle världen vara tråkig.
Visste jag ju redan att ni gör. Sen är det väl tur att det bara finns en av varje stad, annars skulle världen vara tråkig.
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 18:30Fast jag är ju uppvuxen med 08 som riktnummer och därmed inflyttad örebroare. Är det dubbelt eller hälften så bra...? 😉
Fast jag är ju uppvuxen med 08 som riktnummer och därmed inflyttad örebroare. Är det dubbelt eller hälften så bra...? 😉
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 19:25Ska man hårddra det så har jag en uppväxt i norrlänska skogarna och en tids boende i köping och e-tuna förutom 08:an så jag vill inte kallas stockholmare.
Ska man hårddra det så har jag en uppväxt i norrlänska skogarna och en tids boende i köping och e-tuna förutom 08:an så jag vill inte kallas stockholmare.
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 19:30Så du är dubbelt så bra 🙂
Så du är dubbelt så bra 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 21:49Det är dax att skriva några rader här, varit med i Funbeat något år och sneglar såklart in på forumet emellanåt
Slår mig ner i soffan 😉
Carl heter jag, bor i Mölndal, 32år, cirka 2.00m lång om jag sträcker ordentligt på mig, väger kanske mer än vad ja
Det är dax att skriva några rader här, varit med i Funbeat något år och sneglar såklart in på forumet emellanåt
Slår mig ner i soffan 😉
Carl heter jag, bor i Mölndal, 32år, cirka 2.00m lång om jag sträcker ordentligt på mig, väger kanske mer än vad ja
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 22:02Välkommen till singelträsket, slå dig ner i soffan.
Här får alla plats, men vet inte om vi har nån välkomstdrink längre.
Bubbelmannen försvann till osingelmarkerna.😀
Välkommen till singelträsket, slå dig ner i soffan.
Här får alla plats, men vet inte om vi har nån välkomstdrink längre.
Bubbelmannen försvann till osingelmarkerna.
😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 07:53Välkommen Carl. Plats finns det som Pia säger. Istället för bubbeldrickat så puffar vi kuddarna. 🙂
Välkommen Carl. Plats finns det som Pia säger. Istället för bubbeldrickat så puffar vi kuddarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 10:30Välkommen Carl. Va har vi slutat med bubbel?! Typiskt. Jag röstar för både bubbel och uppuffade kuddar här!! 🙂
Välkommen Carl. Va har vi slutat med bubbel?! Typiskt. Jag röstar för både bubbel och uppuffade kuddar här!! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 10:32Välkommen Carl och övriga som jag missat att hälsa välkommen!
Välkommen Carl och övriga som jag missat att hälsa välkommen!