Quote from Funbeat user on 13 June 2014, 10:17Välkommen Jenny!
Välkommen Jenny!
Quote from Funbeat user on 13 June 2014, 15:34Välkommen hit!! Du har hittat alldeles rätt. (H)
Välkommen hit!! Du har hittat alldeles rätt. (H)
Quote from Anders Wallerstedt on 15 June 2014, 17:30Jenny, hoppas på en bra träningssommar, och din tri debut 🙂
Jenny, hoppas på en bra träningssommar, och din tri debut 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 16:04Nybliven medlem idag (även om jag varit singel längre än så). Men har inte varit så aktiv i grupperna på FunBeat utan mest registrerat träning, men denna grupp (med flera andra) verkar ha så bra stämmning att jag tänkte det var kul att vara med, och själv
Nybliven medlem idag (även om jag varit singel längre än så). Men har inte varit så aktiv i grupperna på FunBeat utan mest registrerat träning, men denna grupp (med flera andra) verkar ha så bra stämmning att jag tänkte det var kul att vara med, och själv
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 18:22Välkommen i gänget då 😉
Välkommen i gänget då 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 18:34Välkommen Ingrid! 😀
Välkommen Ingrid! 😀
Quote from Anders Wallerstedt on 18 June 2014, 22:02Å fläderblomssaft som é så gått.
Välkommen Ingrid!
Å fläderblomssaft som é så gått.
Välkommen Ingrid!
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 23:54Välkommen Ingrid! Jag har för mig att UCPA har någon form av "en-sjuh*lvetes-massa-fräna-sporter-i-Chamonix"-resa där några av de aktiviteterna du radade upp ingår i alla fall. 🙂
Välkommen Ingrid! Jag har för mig att UCPA har någon form av "en-sjuh*lvetes-massa-fräna-sporter-i-Chamonix"-resa där några av de aktiviteterna du radade upp ingår i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 08:55Tackar tackar alla.
Oh, UCPA (har hört talas om dem tidigare sådär lite vagt men missat hemsidan), vill göra typ allt. Dessa multisportsveckor låter riktigt lockande 🙂
Tackar tackar alla.
Oh, UCPA (har hört talas om dem tidigare sådär lite vagt men missat hemsidan), vill göra typ allt. Dessa multisportsveckor låter riktigt lockande 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 09:58Välkommen Ingrid!
Ja UCPA har mycket att erbjuda, jag har rest med dem i åratal. Läser du franska så rekommenderar jag att söka i franska websidan framför den svenska, då utbudet där är mycket större.
Inlines är roligt, jag kan rekommendera att rulla på
Välkommen Ingrid!
Ja UCPA har mycket att erbjuda, jag har rest med dem i åratal. Läser du franska så rekommenderar jag att söka i franska websidan framför den svenska, då utbudet där är mycket större.
Inlines är roligt, jag kan rekommendera att rulla på