Quote from Anders Wallerstedt on 16 May 2014, 13:10Hej Issa, orientering är gött, är gammal OL-löpare, och även skidorienterare. Hm, får börja med multisport, så blir man ju även cykelorienterare (H)
Hej Issa, orientering är gött, är gammal OL-löpare, och även skidorienterare. Hm, får börja med multisport, så blir man ju även cykelorienterare (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 07:35Välkommen till såväl återvändande som nya singlar! 🙂
Välkommen till såväl återvändande som nya singlar! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 08:40Välkommen Issa! Hoppas du kommer trivas!
Välkommen Issa! Hoppas du kommer trivas!
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 08:42Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 22:44Nu kanske det är dags att introducera mig själv här 🙂
Jag heter Andreas Norberg är 24 år och är ganska nyinflyttad till Örebro då jag blev erbjuden ett alldeles för roligt jobb som pyrotekniker. Jobbar även lite som brandman.
På fritiden så tränar/tävl
Nu kanske det är dags att introducera mig själv här 🙂
Jag heter Andreas Norberg är 24 år och är ganska nyinflyttad till Örebro då jag blev erbjuden ett alldeles för roligt jobb som pyrotekniker. Jobbar även lite som brandman.
På fritiden så tränar/tävl
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 09:56Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 17:07Välkommen Andreas!
Välkommen Andreas!
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 21:56Välkommen till vårt singelträsk Andreas! 🙂
Om raketkarriären skulle flyga i luften kan du ju alltid få ett kanonjobb i Karlskoga istället, det ligger inte så långt bort 😉
Välkommen till vårt singelträsk Andreas! 🙂
Om raketkarriären skulle flyga i luften kan du ju alltid få ett kanonjobb i Karlskoga istället, det ligger inte så långt bort 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 22:06Välkommen Andreas!
Vad för typ av skytte håller du med?
Välkommen Andreas!
Vad för typ av skytte håller du med?
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 06:36Välkommen
Välkommen