Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 08:30Välkommen till träsksoffan Oscar. 🙂
Välkommen till träsksoffan Oscar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 11:55Välkommen till singelträsket Oscar. Bara att slå sig ner i soffan! 🙂
Välkommen till singelträsket Oscar. Bara att slå sig ner i soffan! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 17:52Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 18:40Tackar
Känns skönt att veta att man inte sitter ensam i soffan 🙂
edit - hade visst glömt ett ord...
Tackar
Känns skönt att veta att man inte sitter ensam i soffan 🙂
edit - hade visst glömt ett ord...
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 21:44Välkommen Oscar och alla andra!
Välkommen Oscar och alla andra!
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 08:19Då var jag tillbaka igen i singelträsket efter ett kortare förhållande med en kvinna som varat ca 5 månader.
Upp i sadeln igen, dags att åter spänna en båge, kavla upp ärmarna och lyfta mig i kragen.
Det loggar jag som ett träningspass tror jag 🙂
Då var jag tillbaka igen i singelträsket efter ett kortare förhållande med en kvinna som varat ca 5 månader.
Upp i sadeln igen, dags att åter spänna en båge, kavla upp ärmarna och lyfta mig i kragen.
Det loggar jag som ett träningspass tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 09:42Trist att du är tillbaka av den anledningen Adam. Men välkommen är du. 🙂
Trist att du är tillbaka av den anledningen Adam. Men välkommen är du. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 20:43Hej hej!
Jag är en glad tjej, 23 år gammal, som snart är färdigutbildad socionom (mindre än en månad kvar nu, gulp!). Tillbringade mina yngre dagar med att ränna runt i skogen med karta och kompass, så naturen har en speciell plats i mitt hjärta. Jag hål
Hej hej!
Jag är en glad tjej, 23 år gammal, som snart är färdigutbildad socionom (mindre än en månad kvar nu, gulp!). Tillbringade mina yngre dagar med att ränna runt i skogen med karta och kompass, så naturen har en speciell plats i mitt hjärta. Jag hål
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 20:58Välkommen till gemenskapen:-)
Välkommen till gemenskapen:-)
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 21:11Tackar tackar, det verkar vara en trevlig grupp människor av det jag läst hittills 🙂
Tackar tackar, det verkar vara en trevlig grupp människor av det jag läst hittills 🙂