Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 14:19Välkommen tillbaka Cornelia.
Välkommen tillbaka Cornelia.
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 20:00Välkommen tillbaka! 🙁
Välkommen tillbaka! 🙁
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 20:09Välkommen tillbaka Cornelia! 🙂
Välkommen tillbaka Cornelia! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 20:18Hej Cornelia, kul att du är åter!
Hej Cornelia, kul att du är åter!
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 21:41Välkommen-igen!
Välkommen-igen!
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 09:00Tack tack, inget att vara ledsen över 🙂
Tack tack, inget att vara ledsen över 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 11:05Välkomna hit alla nya.. Även om jag inte är så gammal här inne själv 🙂
Välkomna hit alla nya.. Även om jag inte är så gammal här inne själv 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 14:14Som Louis C.K. säger: -Ingen bra relation slutar med en separation. 🙂
Som Louis C.K. säger: -Ingen bra relation slutar med en separation. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 16:23Välkommen tillbaka, kan förstå att du ville träffa oss igen. Är fortfarande ett trevligt gäng som hänger här så det har inte ändrats under din frånvaro 🙂
Välkommen tillbaka, kan förstå att du ville träffa oss igen. Är fortfarande ett trevligt gäng som hänger här så det har inte ändrats under din frånvaro 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 16:29Kanske dags för en ny presentation - var väl några år sedan sist nu... (dock mest pga tidsbrist och ett evinnerligt flyttande...)
Insåg för några år sedan att jobbet och ev flickvän får avgöra vars man hamnar, och nu har jobbet tagit mig till Göteborg, K
Kanske dags för en ny presentation - var väl några år sedan sist nu... (dock mest pga tidsbrist och ett evinnerligt flyttande...)
Insåg för några år sedan att jobbet och ev flickvän får avgöra vars man hamnar, och nu har jobbet tagit mig till Göteborg, K