Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 21:38Välkommen på dig Issa
Välkommen på dig Issa
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 21:44Välkommen ol-tjejen 😉
Här har du oxå en före detta orienterare...
Välkommen ol-tjejen 😉
Här har du oxå en före detta orienterare...
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 22:04Från ännu en f.d. orienterare: Välkommen!
Från ännu en f.d. orienterare: Välkommen!
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 22:56Välkomna nya och nygamla singlar!
Sällar mig till exorienterna. Men funderar liiite på comeback.
Välkomna nya och nygamla singlar!
Sällar mig till exorienterna. Men funderar liiite på comeback.
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 22:59Åh vad roligt att vi är så många!
Jag lever dock på "gamla meriter", slutade redan i tonåren men lever fortfarande i tron att jag kan orientera, haha. Jag tror att om jag skulle ge mig ut nu skulle jag bli skogs-tokig. Det är egentligen otroligt att jag e
Åh vad roligt att vi är så många!
Jag lever dock på "gamla meriter", slutade redan i tonåren men lever fortfarande i tron att jag kan orientera, haha. Jag tror att om jag skulle ge mig ut nu skulle jag bli skogs-tokig. Det är egentligen otroligt att jag e
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 23:05Funderar på om det finns något samband mellan att sluta med orientering och singelskap.....
Funderar på om det finns något samband mellan att sluta med orientering och singelskap.....
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 23:18Välkomna alla nya!
Slutade med orienteringen när jag skulle bort från stigarna, och in i skogen. Det blir ju så mycket svårare då...
Välkomna alla nya!
Slutade med orienteringen när jag skulle bort från stigarna, och in i skogen. Det blir ju så mycket svårare då...
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 04:57Gamla meriter är också meriter! Jag hade min storhetstid i D10 och D12, sen gick det bara utför...Sprang min sista tävling på 5-dagars i Arboga 1991, tror jag, men visst kliar det lite att göra comeback. Försökte få ut barnen på nybörjarkurs när de var y
Gamla meriter är också meriter! Jag hade min storhetstid i D10 och D12, sen gick det bara utför...Sprang min sista tävling på 5-dagars i Arboga 1991, tror jag, men visst kliar det lite att göra comeback. Försökte få ut barnen på nybörjarkurs när de var y
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 08:16Hej hej, Issa!
Hej hej, Issa!
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 08:47Välkommen Issa!
Välkommen Issa!