Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Har ju inget med hur "mogen" man är.

Fast varför detta neggo? Jag tänkte jag skulle inspirera en nykomling med ett möjligen annorlunda sätt att se saker istället för att tänka som vanligt. 🙂

Kat: Ber om ursäkt om jag trampade på en öm tå för dig.

Så roligt med en massa svar! Men innan jag ens kom så långt som att skriva har jag tampats med en stor mängd nya frågor om hur man hanterar detta forum?
Först, hur hittar man sin tråd??
Finns det någon logisk ordning i hur min fråga och era svar hänger i

Kan göra ett litet försök... Ifall du skrivit i en tråd så nästa gång "någon" skriver i den kommer den att ligga som en länk på din sida. annars är det som du antagligen tror, att man får hänga med lite. Man jag skriva @Tina osv osv.. Men vill du verklige

En tanke som slog mig var ju att folk kanske kunde vårda sina relationer lite bättre? Det osinglas till höger och vänster, det är ju kaos.

Välkommen hit!

Välkommen ni nya!

Tack så mycket för välkomnandet! När det gäller singlas tänker jag nog tvärtom, känner för många som stannar i förhållande de inte trivs i. Kämpa är viktigt, men också att våga följa sin magkänsla, ekonomi och bostadsbrist till trots.

Hej alla nya!
@Tina, det gäller att hitta träningen i vardagen.

Hoppla! Nu är jag tillbaka igen 🙂
Jag passar på att presentera mig då jag gissar att det dykt upp några nya medlemmar sedan jag var här senast.

Jag heter Hasse (reser mig från min stol) och jag har en besynnerlig humor.

Den här veckan är jag extra g