Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 19:41Har ju inget med hur "mogen" man är.
Har ju inget med hur "mogen" man är.
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 20:16Fast varför detta neggo? Jag tänkte jag skulle inspirera en nykomling med ett möjligen annorlunda sätt att se saker istället för att tänka som vanligt. 🙂
Kat: Ber om ursäkt om jag trampade på en öm tå för dig.
Fast varför detta neggo? Jag tänkte jag skulle inspirera en nykomling med ett möjligen annorlunda sätt att se saker istället för att tänka som vanligt. 🙂
Kat: Ber om ursäkt om jag trampade på en öm tå för dig.
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 21:50Så roligt med en massa svar! Men innan jag ens kom så långt som att skriva har jag tampats med en stor mängd nya frågor om hur man hanterar detta forum?
Först, hur hittar man sin tråd??
Finns det någon logisk ordning i hur min fråga och era svar hänger i
Så roligt med en massa svar! Men innan jag ens kom så långt som att skriva har jag tampats med en stor mängd nya frågor om hur man hanterar detta forum?
Först, hur hittar man sin tråd??
Finns det någon logisk ordning i hur min fråga och era svar hänger i
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 22:08Kan göra ett litet försök... Ifall du skrivit i en tråd så nästa gång "någon" skriver i den kommer den att ligga som en länk på din sida. annars är det som du antagligen tror, att man får hänga med lite. Man jag skriva @Tina osv osv.. Men vill du verklige
Kan göra ett litet försök... Ifall du skrivit i en tråd så nästa gång "någon" skriver i den kommer den att ligga som en länk på din sida. annars är det som du antagligen tror, att man får hänga med lite. Man jag skriva @Tina osv osv.. Men vill du verklige
Quote from Fredric Lagerström on 28 August 2014, 13:55En tanke som slog mig var ju att folk kanske kunde vårda sina relationer lite bättre? Det osinglas till höger och vänster, det är ju kaos.
En tanke som slog mig var ju att folk kanske kunde vårda sina relationer lite bättre? Det osinglas till höger och vänster, det är ju kaos.
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 21:41Välkommen hit!
Välkommen hit!
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 23:40Välkommen ni nya!
Välkommen ni nya!
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 20:18Tack så mycket för välkomnandet! När det gäller singlas tänker jag nog tvärtom, känner för många som stannar i förhållande de inte trivs i. Kämpa är viktigt, men också att våga följa sin magkänsla, ekonomi och bostadsbrist till trots.
Tack så mycket för välkomnandet! När det gäller singlas tänker jag nog tvärtom, känner för många som stannar i förhållande de inte trivs i. Kämpa är viktigt, men också att våga följa sin magkänsla, ekonomi och bostadsbrist till trots.
Quote from Anders Wallerstedt on 2 September 2014, 12:20Hej alla nya!
@Tina, det gäller att hitta träningen i vardagen.
Hej alla nya!
@Tina, det gäller att hitta träningen i vardagen.
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 22:34Hoppla! Nu är jag tillbaka igen 🙂
Jag passar på att presentera mig då jag gissar att det dykt upp några nya medlemmar sedan jag var här senast.Jag heter Hasse (reser mig från min stol) och jag har en besynnerlig humor.
Den här veckan är jag extra g
Hoppla! Nu är jag tillbaka igen 🙂
Jag passar på att presentera mig då jag gissar att det dykt upp några nya medlemmar sedan jag var här senast.
Jag heter Hasse (reser mig från min stol) och jag har en besynnerlig humor.
Den här veckan är jag extra g