Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 20:44Välkommen ni nya 🙂
Välkommen ni nya 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 05:56Välkomna alla nya. 😀
Välkomna alla nya. 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 23:14Oj. Vilken grupp. Och vilken mängd presentationer. Bläddrade några sidor... hujja. Är det någon som ens kommer att läsa om jag skriver här?
Är 174 cm (hann uppfatta att det var viktigt), mörk, slank och 43 i år.
Varannanveckasliv med 3 barn, 5, 8 & 12, o
Oj. Vilken grupp. Och vilken mängd presentationer. Bläddrade några sidor... hujja. Är det någon som ens kommer att läsa om jag skriver här?
Är 174 cm (hann uppfatta att det var viktigt), mörk, slank och 43 i år.
Varannanveckasliv med 3 barn, 5, 8 & 12, o
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 05:46God morgon Tina och välkommen till soffan.
I
???? svaren på dina frågor kommer garanterat att stötas och blötas här.
/Jonas
God morgon Tina och välkommen till soffan.
I
???? svaren på dina frågor kommer garanterat att stötas och blötas här.
/Jonas
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 08:07Välkommen till träsket Tina. Klar vi läser vad du skriver. 🙂
Välkommen till träsket Tina. Klar vi läser vad du skriver. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 08:12Välkommen Tina!
Du hinner dejta eftersom du och bara du bestämmer vad som är viktigt i ditt liv. Minska ner tiden på något du gör bara för att andra förväntar sig det och som inte ger dig någon glädje. Om du kommer fram till att verkligen allt annat i li
Välkommen Tina!
Du hinner dejta eftersom du och bara du bestämmer vad som är viktigt i ditt liv. Minska ner tiden på något du gör bara för att andra förväntar sig det och som inte ger dig någon glädje. Om du kommer fram till att verkligen allt annat i li
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 09:17Välkomna alla!
Välkomna alla!
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 13:04Välkommen!
Med tre barn, träning och jobb är det nog inte BARA en prioriteringsfråga. Ibland är fler saker viktigt. Känner själv att jag inte hinner emellanåt och då är jag ändå väääldigt redo att träffa någon 😉 En sak att få in en dejt någon gång iblan
Välkommen!
Med tre barn, träning och jobb är det nog inte BARA en prioriteringsfråga. Ibland är fler saker viktigt. Känner själv att jag inte hinner emellanåt och då är jag ändå väääldigt redo att träffa någon 😉 En sak att få in en dejt någon gång iblan
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 18:37Välkommen! 🙂
Välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 19:09Kat: Det är klart att det är. Prioritera det högst bland det du kallar "allt annat" bara. 😉
Jag överdriver förstås, som du förstår, men dejtande skulle faktiskt kunna vara viktigare än träna, eller träffa vänner, eller se på teve. Jag förespråkar mest
Kat: Det är klart att det är. Prioritera det högst bland det du kallar "allt annat" bara. 😉
Jag överdriver förstås, som du förstår, men dejtande skulle faktiskt kunna vara viktigare än träna, eller träffa vänner, eller se på teve. Jag förespråkar mest