Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 09:30Elitsingel?
Hur länge tar det innan man kommer dit? Har legat i hård träning nu i flera år men känner mig fortfarande som glad amatör singel. 🙂
Elitsingel?
Hur länge tar det innan man kommer dit? Har legat i hård träning nu i flera år men känner mig fortfarande som glad amatör singel. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 16:55Haha Håsen, så kan man förstås också tolka begreppet! 🙂 Jag har alltid undrat vad det är för typer som hänger där? På vilket sätt är man en "bättre" singel än andra? IQ? Inkomst? Andra färdigheter...?
Haha Håsen, så kan man förstås också tolka begreppet! 🙂 Jag har alltid undrat vad det är för typer som hänger där? På vilket sätt är man en "bättre" singel än andra? IQ? Inkomst? Andra färdigheter...?
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 19:32Såg precis reklamen. "För singlar med nivå". What? Det säger ju ingenting. Eftersom reklamen ger mig rysningar så hör jag nog inte hemma där. Det verkar vara en liten elitistklubb jag nog kan klara mig utan. Såklart man vill ha en attraktiv och intelligen
Såg precis reklamen. "För singlar med nivå". What? Det säger ju ingenting. Eftersom reklamen ger mig rysningar så hör jag nog inte hemma där. Det verkar vara en liten elitistklubb jag nog kan klara mig utan. Såklart man vill ha en attraktiv och intelligen
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 19:41Finns det humor dejtingsidorna??? (H)
Finns det humor dejtingsidorna??? (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 09:14Åh, ja en dating sida med humor!!! Var finns den, snälla!! (H)
Åh, ja en dating sida med humor!!! Var finns den, snälla!! (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 10:43Måste man inte ha akademisk utbildning för att bli insläppt på elitsinglar? Det är väl det som är elitedelen i det hela tror jag...eller?
Skall ge mig på happy pancake och testa utbudet där 🙂
Måste man inte ha akademisk utbildning för att bli insläppt på elitsinglar? Det är väl det som är elitedelen i det hela tror jag...eller?
Skall ge mig på happy pancake och testa utbudet där 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 15:38Hej, Linda heter jag, 35 år ifrån Avesta.Jag har två barn som är 14 och 8 år. Löpning är den träningsform jag ägnar mig mest åt, springer några gånger i veckan. Har planer på att göra halvklassikern nästa år och har därför även köpt en racercykel som jag
Hej, Linda heter jag, 35 år ifrån Avesta.Jag har två barn som är 14 och 8 år. Löpning är den träningsform jag ägnar mig mest åt, springer några gånger i veckan. Har planer på att göra halvklassikern nästa år och har därför även köpt en racercykel som jag
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 18:42Hej Linda, välkommen hit! 🙂
Hej Linda, välkommen hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:32Tack Mattias! 😉
Tack Mattias! 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:44Välkommen Linda!
Välkommen Linda!