Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:54Välkommen, David! Pythagoras sats och liknande funkar utmärkt som raggningsknep, när du känner dig mogen för det. "Ska du hänga med hem till mig och räkna lite cosinus för vinklar?"
Välkommen, David! Pythagoras sats och liknande funkar utmärkt som raggningsknep, när du känner dig mogen för det. "Ska du hänga med hem till mig och räkna lite cosinus för vinklar?"
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:59Välkommen till singelsoffan! Oändligt stor och samtidigt lite lagom mysigt trång.
Välkommen till singelsoffan! Oändligt stor och samtidigt lite lagom mysigt trång.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:08Tråkigt David. Känner igen dig från löparforumet. Vi är många här som gått igenom jobbiga separationer och kanske särskilt när man har barn. Välkommen och hoppas att vi kan värma varann lite i soffan.
Välkomna ni andra som kommit tidigare också.
Tråkigt David. Känner igen dig från löparforumet. Vi är många här som gått igenom jobbiga separationer och kanske särskilt när man har barn. Välkommen och hoppas att vi kan värma varann lite i soffan.
Välkomna ni andra som kommit tidigare också.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 11:08Ha ha Mattias, DEN raggningsrepliken kan väl ingen motstå?? 😀
Ha ha Mattias, DEN raggningsrepliken kan väl ingen motstå?? 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 18:11Anita: Nej precis. 🙂 Och klarar någon av att motstå den så var de inte rätt ändå.
Anita: Nej precis. 🙂 Och klarar någon av att motstå den så var de inte rätt ändå.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 20:29Ni vet väl vad som är kladdigt i matteboken?
Just det, Pythagoras sats. 🙂
Ni vet väl vad som är kladdigt i matteboken?
Just det, Pythagoras sats. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 21:06Välkommen
Välkommen
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 22:33Jag *måste* pröva den guldrepliken Mattias! Den är bland de bästa jag har sett på länge... :-)(t+)
Jag *måste* pröva den guldrepliken Mattias! Den är bland de bästa jag har sett på länge... :-)(t+)
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 07:06Tack för välkomnandet 🙂
Jag antar att det är flertalet på sidan här som har väldigt bra koll på dejtingsidor. Det finns ju en hel djungel har jag märkt. motesplatsen, sportdate, elitsinglar, bla bla bla...finns det någon som är bra?
Tack för välkomnandet 🙂
Jag antar att det är flertalet på sidan här som har väldigt bra koll på dejtingsidor. Det finns ju en hel djungel har jag märkt. motesplatsen, sportdate, elitsinglar, bla bla bla...finns det någon som är bra?
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 13:05Du kan väl testa elitsinglar och säga vad du tycker. Lite nyfiken. Tror inte de skulle släppa in mig 😉
Jag kör på med gratisvarianterna Happypancake och Tinder. Vägrar betala, har inte blivit bättre de gånger jag gjort det. Mina kortare (6-8 mån) förhåll
Du kan väl testa elitsinglar och säga vad du tycker. Lite nyfiken. Tror inte de skulle släppa in mig 😉
Jag kör på med gratisvarianterna Happypancake och Tinder. Vägrar betala, har inte blivit bättre de gånger jag gjort det. Mina kortare (6-8 mån) förhåll