Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen, David! Pythagoras sats och liknande funkar utmärkt som raggningsknep, när du känner dig mogen för det. "Ska du hänga med hem till mig och räkna lite cosinus för vinklar?"

Välkommen till singelsoffan! Oändligt stor och samtidigt lite lagom mysigt trång.

Tråkigt David. Känner igen dig från löparforumet. Vi är många här som gått igenom jobbiga separationer och kanske särskilt när man har barn. Välkommen och hoppas att vi kan värma varann lite i soffan.

Välkomna ni andra som kommit tidigare också.

Ha ha Mattias, DEN raggningsrepliken kan väl ingen motstå?? 😀

Anita: Nej precis. 🙂 Och klarar någon av att motstå den så var de inte rätt ändå.

Ni vet väl vad som är kladdigt i matteboken?
Just det, Pythagoras sats. 🙂

Välkommen

Jag *måste* pröva den guldrepliken Mattias! Den är bland de bästa jag har sett på länge... :-)(t+)

Tack för välkomnandet 🙂

Jag antar att det är flertalet på sidan här som har väldigt bra koll på dejtingsidor. Det finns ju en hel djungel har jag märkt. motesplatsen, sportdate, elitsinglar, bla bla bla...finns det någon som är bra?

Du kan väl testa elitsinglar och säga vad du tycker. Lite nyfiken. Tror inte de skulle släppa in mig 😉
Jag kör på med gratisvarianterna Happypancake och Tinder. Vägrar betala, har inte blivit bättre de gånger jag gjort det. Mina kortare (6-8 mån) förhåll