Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 09:47Och här är jag... Nydumpad, ensam och eländig... 🙁
Lite om mig... 32 år, 3 barn. Just avslutat en svensk klassiker.
Och här är jag... Nydumpad, ensam och eländig... 🙁
Lite om mig... 32 år, 3 barn. Just avslutat en svensk klassiker.
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 10:24Välkommen till oss Evelina! 🙂 Här finns det alltid stöttning när man känner sig ensam och eländig! (L)
Grattis till klassikern! 😀
Välkommen till oss Evelina! 🙂 Här finns det alltid stöttning när man känner sig ensam och eländig! (L)
Grattis till klassikern! 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 10:40Välkommen Evelina!
Och grattis till klassikern, och till att du blev av med den där typen som inte förstod att uppskatta dig (H)
Nu är du inte ensam längre (iaf inte mentalt)...
Välkommen Evelina!
Och grattis till klassikern, och till att du blev av med den där typen som inte förstod att uppskatta dig (H)
Nu är du inte ensam längre (iaf inte mentalt)...
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 12:29Välkommen Evelina! Vi ska ta hand om dig! 🙂
Välkommen Evelina! Vi ska ta hand om dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 13:43Välkommen alla nya! 🙂
Välkommen alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 14:08Välkommen Evelina! ensam och eländig är skit att känna men det blir bättre, snabbare än man tror. ????
Välkommen Evelina! ensam och eländig är skit att känna men det blir bättre, snabbare än man tror. ????
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 17:15Välkomna alla nya. Eftersom jag är så dålig på att välkomna folk passar jag på att välkomna kommande medlemmar också ????
Välkomna alla nya. Eftersom jag är så dålig på att välkomna folk passar jag på att välkomna kommande medlemmar också ????
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 18:28Välkommen till träsket, Evelina. Det är rätt så blött på marken men man kan spänna upp hängmattor mellan träden.
Välkommen till träsket, Evelina. Det är rätt så blött på marken men man kan spänna upp hängmattor mellan träden.
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 22:54Välkomnar alla!
Välkomnar alla!
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 09:00Tackar!
Jo, nog börjar jag känna att jag ska ta mig igenom det här, men samtidigt gör det så jäkla ont!
Men jag betar av en dag i taget... Skönt att hitta lite sällskap här i alla fall 🙂
Tackar!
Jo, nog börjar jag känna att jag ska ta mig igenom det här, men samtidigt gör det så jäkla ont!
Men jag betar av en dag i taget... Skönt att hitta lite sällskap här i alla fall 🙂