Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 20:11Välkommen alla nya!
Välkommen alla nya!
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 20:38Har efter ungefär 4 månaders frånvaro hittat tillbaka hit och tänkte väl att det kan vara på plats med en liten återpresentation.
Jag heter Robert och är född och uppvuxen i Eskilstuna där jag även bor. Det ryktas att jag fyller 37 till hösten men jag ty
Har efter ungefär 4 månaders frånvaro hittat tillbaka hit och tänkte väl att det kan vara på plats med en liten återpresentation.
Jag heter Robert och är född och uppvuxen i Eskilstuna där jag även bor. Det ryktas att jag fyller 37 till hösten men jag ty
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 23:16Välkommen tillbaka Robert! 🙂
Välkommen tillbaka Robert! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 23:17Jag ligger efter med välkomnandet, så: VÄLKOMMEN till såväl nykomlingar och tillbakakomlingar!
Jag ligger efter med välkomnandet, så: VÄLKOMMEN till såväl nykomlingar och tillbakakomlingar!
Quote from Funbeat user on 19 July 2014, 21:26Välkomna!
Välkomna!
Quote from Anders Wallerstedt on 23 July 2014, 22:35Välkomna, Katrin och Evelina!
Välkomna, Katrin och Evelina!
Quote from Funbeat user on 25 July 2014, 16:50Välkomna! 🙂
Välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 09:31Är ju inte inne så ofta men nu får jag passa på att välkomna alla sedan sist.
Kram
Är ju inte inne så ofta men nu får jag passa på att välkomna alla sedan sist.
Kram
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:08Jaha...då var även jag här :{)
Har varit med på funbeat i många år men har aldrig hängt här inne direkt. Har ju haft sällskap sen -99. Nu är jag singel, antar jag. Har två barn och en fru (på papperet i några månader till)...känns lite småmysko att helst
Jaha...då var även jag här :{)
Har varit med på funbeat i många år men har aldrig hängt här inne direkt. Har ju haft sällskap sen -99. Nu är jag singel, antar jag. Har två barn och en fru (på papperet i några månader till)...känns lite småmysko att helst
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:24Välkommen till vårt singelträsk David! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk David! 🙂