Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 12:52Hej Pernilla och välkommen hit! 🙂
Hej Pernilla och välkommen hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 10:58Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 14:55Välkommen till vårt singelträsk Pernilla! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Pernilla! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 17:17Välkommen Pernilla! 🙂
Välkommen Pernilla! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 18:11Nu när flera av er välkomnat mig till singelsidan/träsket????vågar jag mig nog på en kort beskrivning av mig själv också.
Som sagt, tämligen nybliven singel, flyttade till egen lägenhet i våras efter ca 25 års förhållande. Håller på och förstå och lära
Nu när flera av er välkomnat mig till singelsidan/träsket????vågar jag mig nog på en kort beskrivning av mig själv också.
Som sagt, tämligen nybliven singel, flyttade till egen lägenhet i våras efter ca 25 års förhållande. Håller på och förstå och lära
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 19:34Och genast när jag läser tennis så tänker jag på hur det skulle låta ifall Sylvester Stallone skulle vara domare och säga philthy love hahah ... 15-love. 😀
Och genast när jag läser tennis så tänker jag på hur det skulle låta ifall Sylvester Stallone skulle vara domare och säga philthy love hahah ... 15-love. 😀
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 20:12Välkommen Pernilla
Välkommen Pernilla
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 20:17Jonas, nu förstod jag faktiskt inte kopplingen mellan Stallone och tennisdomare????. Om det finns någon alls.. Men tanken är lite spännande????
Jonas, nu förstod jag faktiskt inte kopplingen mellan Stallone och tennisdomare????. Om det finns någon alls.. Men tanken är lite spännande????
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 22:16Glöm det, den var långsökt och man måste gå på Stallones uttal 😉
Du vet... 15-0 uttalas ibland som 15-love... ähhh. 🙂
Glöm det, den var långsökt och man måste gå på Stallones uttal 😉
Du vet... 15-0 uttalas ibland som 15-love... ähhh. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 23:26Jonas var nu inte så blyg i kanten, säg att du blev nyfiken på denna nya kvinna , i klarttext 😉
Jonas var nu inte så blyg i kanten, säg att du blev nyfiken på denna nya kvinna , i klarttext 😉