Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 06:13Ok, då fattar jag...????
Ok, då fattar jag...????
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 09:38Välkommen Pernilla. 🙂
Välkommen Pernilla. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 11:09Ingela... Det var tennis, och lite torr humor om mr Stallone 😀
Ingela... Det var tennis, och lite torr humor om mr Stallone 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 16:23Jag uppskattade i alla fall skämtet - när jag väl förstod det. ????
Jag uppskattade i alla fall skämtet - när jag väl förstod det. ????
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 21:16Välkommen Pernilla! Tennis av alla sporter det är ju supersvårt:-)
Välkommen Pernilla! Tennis av alla sporter det är ju supersvårt:-)
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 06:23Ja, tennis är svårt men kul, speciellt när man vinner????
Ja, tennis är svårt men kul, speciellt när man vinner????
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 21:30Ja vinna är ju alltid kul! Kommer ihåg att jag försökte mig på tennis i tonåren men det var jäkligt svårt så det blev mer badminton istället:-)
Ja vinna är ju alltid kul! Kommer ihåg att jag försökte mig på tennis i tonåren men det var jäkligt svårt så det blev mer badminton istället:-)
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 22:07Badminton är lättare. Det går att spela direkt. Tennis måste man lära sig. Sen är jag kass på badminton i och med att man spelar med så mycket handled där, till skillnad mot tennis. Det funkar liksom inte med tennissvingar i badminton????
Badminton är lättare. Det går att spela direkt. Tennis måste man lära sig. Sen är jag kass på badminton i och med att man spelar med så mycket handled där, till skillnad mot tennis. Det funkar liksom inte med tennissvingar i badminton????
Quote from Funbeat user on 9 October 2014, 11:20Sen är tennisplanen bra mycket större än badmintonplanen också. Men Tennis är jätteroligt, spelade mycket när jag var yngre, men nu är problemet att hitta någon att spela med samt att konditionen inte riktigt är vad den bör för att orka med en timme elle
Sen är tennisplanen bra mycket större än badmintonplanen också. Men Tennis är jätteroligt, spelade mycket när jag var yngre, men nu är problemet att hitta någon att spela med samt att konditionen inte riktigt är vad den bör för att orka med en timme elle
Quote from Funbeat user on 9 October 2014, 21:38Badminton är snabbare (H:)
https://youtube.com/watch?v=7C56kivaOV4
https://youtube.com/watch?v=Ar0x-jC7gl4
Pernilla, jag har fått tennisarmbåge av badminton. Om du drar på dig en badmintonarmbåge så kanske vi får balans i universum så att jag börja sp
Badminton är snabbare (H:)
Pernilla, jag har fått tennisarmbåge av badminton. Om du drar på dig en badmintonarmbåge så kanske vi får balans i universum så att jag börja sp