Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:22Håller med Johanna, men inte om badtemperaturen... 😉
Håller med Johanna, men inte om badtemperaturen... 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:22...och en badmössa med en fisk på... Eller? :D(t+)
...och en badmössa med en fisk på... Eller? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:23Johanna du får skapa en singelpaddeltråd! 😉
Johanna du får skapa en singelpaddeltråd! 😉
Quote from Jonny Persson on 16 November 2009, 20:23Bohlin: Tanken har slagit mig. Bjuder du på en Dugges så!
Bohlin: Tanken har slagit mig. Bjuder du på en Dugges så!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:25Inga problem!
Inga problem!
Quote from ellen olsson on 16 November 2009, 20:26Skärgården är som vackrast när snön ligger som ett vitt puder på kobbarna. Då är det kanonfint att paddla. Att man sedan slipper alla motorbåtsmarodörer är en fantastiskt fin bonus.
Skärgården är som vackrast när snön ligger som ett vitt puder på kobbarna. Då är det kanonfint att paddla. Att man sedan slipper alla motorbåtsmarodörer är en fantastiskt fin bonus.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:28Det blir ju så kallt om man ramlar i när det är snötemperatur, burrr!
Det blir ju så kallt om man ramlar i när det är snötemperatur, burrr!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:28Men då måste man väl ha en fäll att sitta på? Brrr så kallt om rumpan! Men kan tänka mig hur vackert det är....
Men då måste man väl ha en fäll att sitta på? Brrr så kallt om rumpan! Men kan tänka mig hur vackert det är....
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:31Schweiz må vara vackert, men ingenting slår skärgården! (Den på västkusten! Förstår inte varför ni ska envisas med att ha träd på era öar öster ut! 😉 )
Schweiz må vara vackert, men ingenting slår skärgården! (Den på västkusten! Förstår inte varför ni ska envisas med att ha träd på era öar öster ut! 😉 )
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:32Kapell fungerar bra.
Kapell fungerar bra.