Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 00:28Klart jag inte är addicted!
...eller??
Klart jag inte är addicted!
...eller??
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:43Ok då var man med på det här forumet också då. Är en tjej i mina bästa år (intalar mig det efter att fyllt 40 för nån vecka sedan) som bor i E-tuna. Har tagit det här med träning till en helt ny nivå för mig, tränar regelbundet och ska köra ett triathlon
Ok då var man med på det här forumet också då. Är en tjej i mina bästa år (intalar mig det efter att fyllt 40 för nån vecka sedan) som bor i E-tuna. Har tagit det här med träning till en helt ny nivå för mig, tränar regelbundet och ska köra ett triathlon
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:45Välkommen och Grattis i efterskott!
Välkommen och Grattis i efterskott!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:48Ha ha tackar gärna för att jag är välkommen men det där grattiset vill jag helt bara förbi se. Ok jag är 40 men är fortfarande 27 i sinnet 😉
Ha ha tackar gärna för att jag är välkommen men det där grattiset vill jag helt bara förbi se. Ok jag är 40 men är fortfarande 27 i sinnet 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 22:37Hej! Bidrar med färskt blod till flocken! 😀
En soon-to-be-25åring med värmländsk ursprung som sedan fyra år tillbaka huserar i Uppsala där jag hamnade i samband med plugg. Nu, fyra år senare, är jag kvar och hankar mej fram som sjuksköterska, I love it!
Hej! Bidrar med färskt blod till flocken! 😀
En soon-to-be-25åring med värmländsk ursprung som sedan fyra år tillbaka huserar i Uppsala där jag hamnade i samband med plugg. Nu, fyra år senare, är jag kvar och hankar mej fram som sjuksköterska, I love it!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 11:21Hejsan singelvänner!
Här kommer ett nytillskott i singelgruppen... (även om jag varit singel ett tag).
Är en glad och positiv 25-åring som bor i Floda utanför Göteborg, är en (nästan) nyexad byggingenjör på jakt efter ett kul jobb.Njuter av utomhusakt
Hejsan singelvänner!
Här kommer ett nytillskott i singelgruppen... (även om jag varit singel ett tag).
Är en glad och positiv 25-åring som bor i Floda utanför Göteborg, är en (nästan) nyexad byggingenjör på jakt efter ett kul jobb.
Njuter av utomhusakt
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 20:11välkommen Jonas, det är bara att knö sig in och ta plats:-)
välkommen Jonas, det är bara att knö sig in och ta plats:-)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 20:23Jag håller helt med föregående talare Emelie G, det är bara att knö sig in här och välkommen!
Jag håller helt med föregående talare Emelie G, det är bara att knö sig in här och välkommen!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 20:41Håller med, välkommen.
Håller med, välkommen.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 21:34Då är det även dags för mig att ta plats! 🙂
Är en 28-åring som satsar på att komma i min livs form tills jag fyller 30.
jag står med huvudet i ett oljekar hela dagarna, och efter det så är det förjävla gött att komma ut på en löptur, dock så blir det
Då är det även dags för mig att ta plats! 🙂
Är en 28-åring som satsar på att komma i min livs form tills jag fyller 30.
jag står med huvudet i ett oljekar hela dagarna, och efter det så är det förjävla gött att komma ut på en löptur, dock så blir det