Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Är ny här på Funbeat sen nån vecka tillbaka. Har inte läst igenom hela tråden här men det lilla jag läste så verkade det vara en hel del "löpare" här.. själv hör jag inte till den katerin.. mitt stora intresse är styrketräning, Body Combat o Body Pump.. m

Hej Susann! Och välkommen! 🙂 Jepp, det vimlar av löpare här så det är skönt att det kommer in nån mer än mig som inte pysslar med sånt... 😉

Mats: du vet ju att vi tycker om dig iaf 😉

Väkommen Susann!!

Edit: man glömmer fort... Som tex stavningen på namn det finns fler än en variant av!

Anna: Det är ju bara för att jag förgyller er vardag med musik på mornen och dessutom skriver massa dumheter under resten av dagen... 😉

Mats: just det ja, nu kommer jag ihåg varför du tolereras här... (H)

Jo, jag brukar behöva påminna folk om det då och då... 😀

Tack Mats o Anna!

Sprang en del i "yngre dagar".. men under årens gång har ett knäproblem satt stopp för det.. annars hade jag gärna gett mig ut på en löprunda. Skulle säkert kunna klara av en sväng.. men får ta konsekvenserna av det direkt efter.. o det

Det är faktiskt knäskador som har satt stopp för mitt löpande också... Problemet är väl mest att den ena har jag haft i snart 23 år och den andra i drygt 6 år... Det var ok så länge det bara var det ena knät som var risigt, då kunde jag fortfarande spring

Haha,, ja Mats.. beror hur man ser på det. Att syssla med Funbeat jämt vore nog inte så bra för hälsan.. bränner ju inga kalorier direkt om man nu är ute efter det. Man kunde kanske spänna fast laptopen runt midjan o ta med den till gymet .. så man kan va

Hehe! Helt sant, det vore nog inte det bästa att vara på funbeat precis hela tiden. Men sajten är rätt bra för motivationen, man ser ju hur mycket ens träningskompisar tränar och har man det minsta lilla tävlingsdjävul i sig så måste man ju försöka bräcka