Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Innebär ditt nya mål att fixa klassikern att du kommer att vara odräglig här inne i forumet när du har genomfört det? Och innebär det att vi andra måste ta efter och åxå genomföra den?
Hoppas i alla fall att du äntligen har fått in din rapport...

Kristian: Min träning är synlig för alla så det är bara att spana in den... Liten brasklapp dock för att jag har varit mer eller mindre konstant förkyld hela fjärde kvartalet av 2009 = inte representativa månader. *brasklappa för fullt*

I övrigt kan vi v

Jessie: Nä jag menar att du kanske kan komma att utveckla din odrägliga sida (den som vi alla bär inom oss). Nu är du ju bara så där kaxigt ödmjuk 😉

Gruppdynamiken på FB, ja det skulle ju kunna va nåt, men jag tror tyvärr inte att universitetet dkänner

Singel-prinsessan: vi naturvetare/ingenjörer är också fulla av fördomar... 😉

Anna: Nähä?! Det trodde jag inte 😛
Men ja, du har ju märkt hur flummig och tramsig jag kan vara, men det skyller jag på min blonda gen 😉

Edit: Det är inte för inte jag färgar håret och fejkar min intelligens. Det kan kanske vara falsk marknadsföring oc

S-P: Ptjaaa, det finns väl bara ett sätt att ta reda på hur jag blir efter en genomförd Tjejklassiker - att göra det och se hur det går! (t+)
..och varför inte prova på du med?! *tycker absolut*

Jag är för övrigt på grundnivån i mina studier och vill int

Jag har inga förutfattade meningar. Det är alla andra som har det.

Fredrik: (t+)

Jessie: Tanken har slagit mej, men jag är på tok för bekväm, ska genomföra mitt lilla projekt "resa i den stora världen och se alperna samt dyka i malaysia eller australien" innan jag tar ett så korkat beslut. En gång i tiden var drömmen att genomföra vas

Men sessan då - en liten Tjejklassiker gör du ju plättelätt? *försöker stenhårt inbilla mig själv samtidigt*