Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:16Oh ja...*försöker också stenhårt inbilla mig att det går på en grisblink och att man kan genomföra det utan att ha tränat nåt. Det som inte dödar det härdar eller* 😉
Oh ja...*försöker också stenhårt inbilla mig att det går på en grisblink och att man kan genomföra det utan att ha tränat nåt. Det som inte dödar det härdar eller* 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:20Man måste.. eventuellt.. kanske träna.. nåt? också? 😉
Man måste.. eventuellt.. kanske träna.. nåt? också? 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 00:16Om du kommer till Schweiz för att âka skidor fâr du gärna höra av dig om du vill
Om du kommer till Schweiz för att âka skidor fâr du gärna höra av dig om du vill
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:04Nykomling latino tjej! ja, då var det dags för en presentation, har följt tråden ett tag och finner stämningen så trevlig att jag vill vara med. Vem är jag? Jag är 42 år, separerad sedan i somras, bor i ett radhus med mina två underbara barn 11 och 7 år
Nykomling latino tjej! ja, då var det dags för en presentation, har följt tråden ett tag och finner stämningen så trevlig att jag vill vara med. Vem är jag? Jag är 42 år, separerad sedan i somras, bor i ett radhus med mina två underbara barn 11 och 7 år
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:09Välkommen Eliza! Spännande med NY-maran... 🙂
Välkommen Eliza! Spännande med NY-maran... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:46Välkommen Eliza, akta så du inte blir beroende av gruppen...
Välkommen Eliza, akta så du inte blir beroende av gruppen...
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:55Välkommen Eliza. 😀
Välkommen Eliza. 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:57Säger detsamma, NY-maran verkar vara en kul utmaning.
Säger detsamma, NY-maran verkar vara en kul utmaning.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:58Problemet med NY-maram är att det är fullt ett år innan...Skulle vilja springa dennån gång.
Problemet med NY-maram är att det är fullt ett år innan...Skulle vilja springa dennån gång.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 21:51Tack, känner mig välkommen. Ja, man måste vara ute i d tid, jag anmälde mig i somras.
Tack, känner mig välkommen. Ja, man måste vara ute i d tid, jag anmälde mig i somras.