Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ser du jenny, allt ordnar sig 🙂 d natt, tänkte komma i säng innn 11, så det är bäst att jag förbereder mig 🙂

Sov tt, Anna... Ska också gå strax.

dkväll! Tänkte mest säga hej till denna sidan 😉
Nån mer här som kommer åka upp och skida nåt lopp under vasaloppsveckan? 🙂

Kom till Köpenhamn Anna,
lätt att flyga till 🙂
och då kanske vi äntligen får till en funbeat-träff i skåne.

Kristian: Eftersom jag är en av de som bor närmast (?) Vasaloppsområdet så hoppar jag över det och kör Kristinaloppet i Norberg istället för Tjejvasan. Dels är det lika gångbart i en Tjejklassiker, man slipper allt folk och trängseln och dessutom har jag

Anna: Jag vet inte om jag har vunnit över infektionen. Var vaken igår mellan 19 och 23.30. Försökte känna mig som människa och såg en film sen på tv. Somnade innan 00 och sov till nu 9.30. Men känner mig piggare än igår även om det är lite oroande i halse

Mmm... Ska kolla upp det. Lovar! 😉

Jessie: hehe inte dåligt lyxigt du har det. Själv fick vi betala 3000kr för 3 nätter i en lägenhet i Mora (4 och dela på det)! ;P

Förstår det, så det är en tjejklassiker du satsar på iår? Hur långt har du kommit?

Kristian: Lidingö Tjejlopp 2009 - CHECK!
Efter det tog jag mig i kragen och anmälde mig DIREKT till Tjejvättern, mest för att jag inte gillar att cykla, men nu när jag har anmält mig så MÅSTE jag ju, eller hur? 😉

Hade du inte siktat på just Klassikern s

Jessie: Klart du måste! =) Ingen återvändå här inte! Kan lova man är ganska stolt för sig själv och sina vänner efter man har klarat en klassiker, det var jag och är ännu ;P

Oj, det där lät ju inte helt tokigt ditt gästrum! Ska jag allt komma ihåg ! ;P G