Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:19Jo det gör jag *duckar, kan inte boxas. än*
😀
Jo det gör jag *duckar, kan inte boxas. än*
😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:20Anna: Landar du i Malmö så lovar jag både klättring och matlagning. Kommer du helgen 31/7 - 1/8 så är det dessutom Boulder SM i här stan... 😉
Anna: Landar du i Malmö så lovar jag både klättring och matlagning. Kommer du helgen 31/7 - 1/8 så är det dessutom Boulder SM i här stan... 😉
Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 21:21Ajdå!
Krya på dig, Erika!
Ajdå!
Krya på dig, Erika!
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:21*asg* Tur att det är en stund dit Jenny. Tänk om du missat loppet (daten...) 😉
*asg* Tur att det är en stund dit Jenny. Tänk om du missat loppet (daten...) 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:24Mats: Malmö international? 😉 Snarare Köpenhamn och det är inte alls osannoligt att jag gör!
Okokok, lugnar ned mig nu, tror badånrna gjorde mig lite ohämmad 😛
Mats: Malmö international? 😉 Snarare Köpenhamn och det är inte alls osannoligt att jag gör!
Okokok, lugnar ned mig nu, tror badånrna gjorde mig lite ohämmad 😛
Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 21:26Inga andra ånr då?
Klättrar du utan ost och vin? 🙂
Inga andra ånr då?
Klättrar du utan ost och vin? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:27Jag glömmer alltid bort att vi har en liten flygplats ute på åkern... Besides, Malmö är mer eller mindre en förort till Köpenhamn alltså borde Kastrup vara Malmös flygplats också... 🙂 (Nu kom min logik där igen... ;))
Jag glömmer alltid bort att vi har en liten flygplats ute på åkern... Besides, Malmö är mer eller mindre en förort till Köpenhamn alltså borde Kastrup vara Malmös flygplats också... 🙂 (Nu kom min logik där igen... ;))
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:28Mats: (tur att du skrev det annars hade vi aldrig märkt den)
Mats: (tur att du skrev det annars hade vi aldrig märkt den)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:29Helst klättring utan vin, men gärna vin efteråt. Och ost 😉
Mats: aha! (H)
Helst klättring utan vin, men gärna vin efteråt. Och ost 😉
Mats: aha! (H)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:30HEY HEY HEY!!! Jag kan inte springa halvmara i April, jag har ett träningsprogram att följa och det är klart först i Juni om det ska bli halvmara på 1:45... (#)
HEY HEY HEY!!! Jag kan inte springa halvmara i April, jag har ett träningsprogram att följa och det är klart först i Juni om det ska bli halvmara på 1:45... (#)