Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 09:31Peo Hamrin, ursprungligen frân Frösön i Jämtland. Bor i Zürich sedan -03, har jobbat ett tag i Bern men ska nu börja i Zürich igen. Jag är 37 âr, 181 cm och väger mellan 84-86 kg. Mâr bra av att röra pâ mig, inomhus och utomhus. Är ingen träningsfanatiker
Peo Hamrin, ursprungligen frân Frösön i Jämtland. Bor i Zürich sedan -03, har jobbat ett tag i Bern men ska nu börja i Zürich igen. Jag är 37 âr, 181 cm och väger mellan 84-86 kg. Mâr bra av att röra pâ mig, inomhus och utomhus. Är ingen träningsfanatiker
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 20:27Nej nu har jag spionerat på er länge nog för att kunna presentera mig, ni vet, nytt år, nya grupper...
Är en 27årig göteborgare som veckopendlar till Norge där jag i brist på socialt liv ägnat massa tid åt att paddla kajak (fantastiskt!) och åka längdskid
Nej nu har jag spionerat på er länge nog för att kunna presentera mig, ni vet, nytt år, nya grupper...
Är en 27årig göteborgare som veckopendlar till Norge där jag i brist på socialt liv ägnat massa tid åt att paddla kajak (fantastiskt!) och åka längdskid
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:06Lena! Det tog mig flera veckor innan jag kom på att jag inte presenterat mig 😉 Välkommen ut i värmen. Hoppas det är varmare i Norge nu än i helgen.
Lena! Det tog mig flera veckor innan jag kom på att jag inte presenterat mig 😉 Välkommen ut i värmen. Hoppas det är varmare i Norge nu än i helgen.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:41Tack tack! nej, varmt är det inte...särskilt inte i mitt rum där värmen varit avstängd sedan mitten på december, får nog sova i skidstället medan elementet långsamt tinar upp atmosfären.
Tack tack! nej, varmt är det inte...särskilt inte i mitt rum där värmen varit avstängd sedan mitten på december, får nog sova i skidstället medan elementet långsamt tinar upp atmosfären.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 23:17Hahahahaha, jag såg just nu min egen presentation här på sidan och inser att jag måste ha lidit ordentligt av trötthet eller så rent önsketänkande när det gäller åldern... (H) Jag erkänner, det är med smärta i hjärtat men det ska naturligtvis stå tvärtom,
Hahahahaha, jag såg just nu min egen presentation här på sidan och inser att jag måste ha lidit ordentligt av trötthet eller så rent önsketänkande när det gäller åldern... (H) Jag erkänner, det är med smärta i hjärtat men det ska naturligtvis stå tvärtom,
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:54Det skulle kännas oartigt att bara kasta sig in utan presentation stämningen är ju närmast familjär här:
född: 1964
kön: man
sexuell preferens: motsatt kön
längd: 190
vikt: 82
vikt och längd är det till för att utreda om man passar för skedliggning?3
Det skulle kännas oartigt att bara kasta sig in utan presentation stämningen är ju närmast familjär här:
född: 1964
kön: man
sexuell preferens: motsatt kön
längd: 190
vikt: 82
vikt och längd är det till för att utreda om man passar för skedliggning?
3
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:58Välkommen!
Hur många hus har du för att få plats med allt det där?
Välkommen!
Hur många hus har du för att få plats med allt det där?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:02Hej och välkommen Kenneth!
Är all din köksutrustning bara dekoration eller kan du laga mat med den också? (H:)
Hej och välkommen Kenneth!
Är all din köksutrustning bara dekoration eller kan du laga mat med den också? (H:)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:09Anna, hoppas du på en middagsdejt med Kenneth?
Välkommen Kenneth!!
Anna, hoppas du på en middagsdejt med Kenneth?
Välkommen Kenneth!!
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:22Tackar så mycket,
allt är vist ordnat så utrymmet är inget problem. Joo jag kan även använda idrottsprylarna. 😉
Tackar så mycket,
allt är vist ordnat så utrymmet är inget problem. Joo jag kan även använda idrottsprylarna. 😉