Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:23Nä, men du är unik ändå! Precis som alla vi andra 😉
Nä, men du är unik ändå! Precis som alla vi andra 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:35tur är det inte sant
tur är det inte sant
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:35Hahaha, har ju hängt här ett tag nu, men kom på att jag inte presenterat mig. Är en skidåkartokig tjej i sina bästa år, närmare 30 än 35 på papperet, men i sinnet inte äldre än max 25. Flyttde ned till Göteborg från Umeå så sent som i våras och det är vä
Hahaha, har ju hängt här ett tag nu, men kom på att jag inte presenterat mig. Är en skidåkartokig tjej i sina bästa år, närmare 30 än 35 på papperet, men i sinnet inte äldre än max 25. Flyttde ned till Göteborg från Umeå så sent som i våras och det är vä
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 23:00Hej alla,
Tänkte passa på att presentera mig också. Dalkulla på 25 år som numera bor och jobbar i Lund. Gick med här för ett litet tag sedan för att öka min motivation ytterligare inför nästa års svenska klassiker. Framför allt vasaloppet som jag har åkt
Hej alla,
Tänkte passa på att presentera mig också. Dalkulla på 25 år som numera bor och jobbar i Lund. Gick med här för ett litet tag sedan för att öka min motivation ytterligare inför nästa års svenska klassiker. Framför allt vasaloppet som jag har åkt
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:38Mann på 32 år fra Norge. 180 høy, 70 kg..
Elsker fjellturer, skigåing, fluefiske og løping. Forsøker å trene litt styrke på gymmen i tillegg.
Liker også å late meg hjemme på fredagskvelder med d mat og vin, ja lage maten er halve gleden..
Mål for vinte
Mann på 32 år fra Norge. 180 høy, 70 kg..
Elsker fjellturer, skigåing, fluefiske og løping. Forsøker å trene litt styrke på gymmen i tillegg.
Liker også å late meg hjemme på fredagskvelder med d mat og vin, ja lage maten er halve gleden..
Mål for vinte
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:39Välkommen hit 🙂 Klem!
Välkommen hit 🙂 Klem!
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:42Klem?
Klem?
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:50Tror bara Sofie var lite kelsjuk... 😉 *missförstår för fullt och läser som jag vill...*
Tror bara Sofie var lite kelsjuk... 😉 *missförstår för fullt och läser som jag vill...*
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:50Ja det var en hyggelig velkomst takk takk 🙂
Ja det var en hyggelig velkomst takk takk 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:51Klem (norska) = kram (svenska) (H)
Klem (norska) = kram (svenska) (H)