Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:06hmmm...undrar om Zara också vill ha en badmössa...
BILD:http://www.simbutiken.se/shop/2186/art86/1205691/1205691-origpic-b2599b.jpg*kniper käft i 45 minuter till*
😉
hmmm...undrar om Zara också vill ha en badmössa...
BILD:http://www.simbutiken.se/shop/2186/art86/1205691/1205691-origpic-b2599b.jpg
*kniper käft i 45 minuter till*
😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:13Zara: klart, bada är inberäknat! 🙂 Beachvolleyboll är det lite dåligt med där jag håller till på somrarna, men det finns fina beachvolleybollplatser här i Geneve. Mjuuuuuuuuuuuuk ren sand 🙂
Zara: klart, bada är inberäknat! 🙂 Beachvolleyboll är det lite dåligt med där jag håller till på somrarna, men det finns fina beachvolleybollplatser här i Geneve. Mjuuuuuuuuuuuuk ren sand 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:19Ha ha ha, Zara kommer från Vansbro så badmössan är alltid på! =P
Anna är det ok om jag dyker upp om några timmar och tar ett set?! Blev inte alls avis 😉
Ha ha ha, Zara kommer från Vansbro så badmössan är alltid på! =P
Anna är det ok om jag dyker upp om några timmar och tar ett set?! Blev inte alls avis 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:39Helt ok 🙂 Fast vänta till våren, för dom är utomhus 😛
Helt ok 🙂 Fast vänta till våren, för dom är utomhus 😛
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:10Men Håkan? Var inte den blåa badmössan till mig?
Men Håkan? Var inte den blåa badmössan till mig?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:17ville inte du ha en rosa, Jessie? Eller blev den untouchable så fort Johanna fick en egen?
ville inte du ha en rosa, Jessie? Eller blev den untouchable så fort Johanna fick en egen?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:19Jag har ju egentligen alltid HATAT rosa. Det var nog en av de första sakerna jag sa NEJ till när jag var riktigt, riktigt liten. Inga rosa kläder på den här lilla flickan få då..... *nicka allvarsamt och varnande*
Så jag hade tänkt mig en blå.. eller möj
Jag har ju egentligen alltid HATAT rosa. Det var nog en av de första sakerna jag sa NEJ till när jag var riktigt, riktigt liten. Inga rosa kläder på den här lilla flickan få då..... *nicka allvarsamt och varnande*
Så jag hade tänkt mig en blå.. eller möj
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:04En knappast vanlig grabb född och boende i Göteborg! Min far är svensk, min mor från Uruguay, ett litet men vackert land som inte syns på världskartan utan förstoringsglas. Mina stora intressen är musik, konst, mode, träning och fotboll.
En knappast vanlig grabb född och boende i Göteborg! Min far är svensk, min mor från Uruguay, ett litet men vackert land som inte syns på världskartan utan förstoringsglas. Mina stora intressen är musik, konst, mode, träning och fotboll.
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:07Ja, det låter ovanligt Daniel! Bäst jag plockar upp hakan från lvet... En förälder från ett annat land, du gillar fotboll osv... _Verkligen_ ovanligt! (H)
Detta menas med största glimten i ögat! 🙂 Välkommen!
Ja, det låter ovanligt Daniel! Bäst jag plockar upp hakan från lvet... En förälder från ett annat land, du gillar fotboll osv... _Verkligen_ ovanligt! (H)
Detta menas med största glimten i ögat! 🙂 Välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:13haha.. jaja kanske inte så ovanligt...
haha.. jaja kanske inte så ovanligt...