Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 22:33Men jag vill inte hångla på stranden!
Eller jo det vill jag ju visst det, men kanske inte heeeela dagen, kan nog bli ansträngande 😉
Men jag vill inte hångla på stranden!
Eller jo det vill jag ju visst det, men kanske inte heeeela dagen, kan nog bli ansträngande 😉
Quote from Rasmus Olsson on 21 November 2009, 22:37Vi kan efter en stund övergå till andra aktiviteter.
Vi kan efter en stund övergå till andra aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 22:38Som att jag får läsa min bok ifred då eller? Västkustsommar = plöja böcker i solen! 🙂 Hångla kan jag göra de andra 51 veckorna på året.
Som att jag får läsa min bok ifred då eller? Västkustsommar = plöja böcker i solen! 🙂 Hångla kan jag göra de andra 51 veckorna på året.
Quote from ellen olsson on 21 November 2009, 23:11Ja, vi kanske har sommar i ungefär en vecka per år i Blöteborgsområdet.
Ja, vi kanske har sommar i ungefär en vecka per år i Blöteborgsområdet.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 23:40japp, och den infaller på min semester 🙂
japp, och den infaller på min semester 🙂
Quote from ellen olsson on 21 November 2009, 23:42Vi får synka ihop oss så att jag är här när den infaller...
Vi får synka ihop oss så att jag är här när den infaller...
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 23:47hehe, np! Jag säger till här på fb när jag bokat flygbiljetterna 😛
hehe, np! Jag säger till här på fb när jag bokat flygbiljetterna 😛
Quote from ellen olsson on 21 November 2009, 23:5917-28/6 är jag med största sannolikhet i Pyrenéerna och cyklar så då är det onödigt med sommar i Göteborg.... 😉
17-28/6 är jag med största sannolikhet i Pyrenéerna och cyklar så då är det onödigt med sommar i Göteborg.... 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 00:02bra att veta 🙂 kommer nog i början på juni en sväng, men huvudsemestern blir nog i slutet på juli/början på augusti 🙂
bra att veta 🙂 kommer nog i början på juni en sväng, men huvudsemestern blir nog i slutet på juli/början på augusti 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 10:29Tack Anna! Jag delar din åsikt om strandsällskap ha ha. Fast efter en timme spelar jag gärna lite beach (på stranden..) och hoppar i plurret innan jag tar omtag med boken igen! tt & Blandat så att säga! =)
Sofie, jag tackar dig för en utförligare beskri
Tack Anna! Jag delar din åsikt om strandsällskap ha ha. Fast efter en timme spelar jag gärna lite beach (på stranden..) och hoppar i plurret innan jag tar omtag med boken igen! tt & Blandat så att säga! =)
Sofie, jag tackar dig för en utförligare beskri