Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 20:49Anna: Om jag ska ta med köksutrustningen till Genève behöver vi ännu mer plats... 😉
Anna: Om jag ska ta med köksutrustningen till Genève behöver vi ännu mer plats... 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:53Fredrik, den kan du få magasinera hos mig.
Fredrik, den kan du få magasinera hos mig.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:57Om du ser mitt kök så vill du nog inte laga mat.... Står på "att fixas" listan, lite svårt när man inte för röra dock...
Här följer en lång utläggning om Geneves bostadsmarknad som jag skippar just nu. För jag är avslappnad och mosig efter ett mini-spa i
Om du ser mitt kök så vill du nog inte laga mat.... Står på "att fixas" listan, lite svårt när man inte för röra dock...
Här följer en lång utläggning om Geneves bostadsmarknad som jag skippar just nu. För jag är avslappnad och mosig efter ett mini-spa i
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:58Anna: du vet att träff är det svenska ordet för date? 😀
Anna: du vet att träff är det svenska ordet för date? 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:00Anna! Nu är jag avis, jag vill också ha ett badkar... Och du är när som helst välkommen hit till Gbg! Vi får helt enkelt se till att anpassa oss till dig.
/über-singeln som har sovit bort 22 tim en hel söndag pga möjlig infektion i kroppen...
Anna! Nu är jag avis, jag vill också ha ett badkar... Och du är när som helst välkommen hit till Gbg! Vi får helt enkelt se till att anpassa oss till dig.
/über-singeln som har sovit bort 22 tim en hel söndag pga möjlig infektion i kroppen...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:08Svenska ordet för date ar datum. Sådeså! 😉
Ajdå, 22h... det var mycket! Vann du över infektionen?
Svenska ordet för date ar datum. Sådeså! 😉
Ajdå, 22h... det var mycket! Vann du över infektionen?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:14Men Anna.. är det inte svårt att träffas om man inte bestämt ett datum? 😉
Men Anna.. är det inte svårt att träffas om man inte bestämt ett datum? 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:1518 April, då ska Jenny springa halvmara med mig. och veckan innan kör vi uppladdning!
(H)
18 April, då ska Jenny springa halvmara med mig. och veckan innan kör vi uppladdning!
(H)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:17You have a date! (t+)
Edit: Med Jenny alltså.
You have a date! (t+)
Edit: Med Jenny alltså.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:18Eh... What? Du pratar inte om mig nu va, Anna?
Eh... What? Du pratar inte om mig nu va, Anna?