Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:33Inte då Anna! Jag är master scuba diver enligt Padi... 😉
Inte då Anna! Jag är master scuba diver enligt Padi... 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:34Självklart Keny!
Självklart Keny!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:34Jag dyker också. Fast det tenderar att gå allt för lång tid mellan varven. 😀
Jag dyker också. Fast det tenderar att gå allt för lång tid mellan varven. 😀
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:34Har Lidningöloppet i schemat, och förmodligen värmer jag upp med halvmarathon innan. Men jag ser mig nog inte som löpare egentligen för det. Men jag ser mig inte som skidåkare, innebandyspelare eller cyklist heller.
Har Lidningöloppet i schemat, och förmodligen värmer jag upp med halvmarathon innan. Men jag ser mig nog inte som löpare egentligen för det. Men jag ser mig inte som skidåkare, innebandyspelare eller cyklist heller.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:41Jag är fotbollsspelare! Men bedriver alternativ träning iform av löpning 🙂 Och nu i vinter längskidåkning.
Någon som skall springa säter marathon eller halvmaran nästa månad? (24:e april) Jag skall ta halvmaran då. Bor 500 meter från målet och bjuder på
Jag är fotbollsspelare! Men bedriver alternativ träning iform av löpning 🙂 Och nu i vinter längskidåkning.
Någon som skall springa säter marathon eller halvmaran nästa månad? (24:e april) Jag skall ta halvmaran då. Bor 500 meter från målet och bjuder på
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:42Ahh, just det Mats vi hade ju en dykträff på gång i Gbg. Det kanske kommer fram fler som vill damma av utrustningen ur garderoben och haka på.
Ahh, just det Mats vi hade ju en dykträff på gång i Gbg. Det kanske kommer fram fler som vill damma av utrustningen ur garderoben och haka på.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:49Välkommen Lia! Äntligen en Umäbo som är här inne och vågar visa sig 😉
Gissar att du kan ha skaffat dig en Johan E till Pt eller är det någon annan?
Kör hårt i Olles nu i helgen och vem vet, vi kanske ses där i spåret!
Välkommen Lia! Äntligen en Umäbo som är här inne och vågar visa sig 😉
Gissar att du kan ha skaffat dig en Johan E till Pt eller är det någon annan?
Kör hårt i Olles nu i helgen och vem vet, vi kanske ses där i spåret!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:59Helena, jag vet inte om jag kan räkna mig som löpare ännu men jag önskar jag kan göra det inom kort 🙂
Helena, jag vet inte om jag kan räkna mig som löpare ännu men jag önskar jag kan göra det inom kort 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:02Tack Sessan! Ja det verkar inte gott om oss här inte.
Nä, inte Johan, har skaffat en Mika.Olles blir det om en vecka, dra till Hemavan i helgen och skidar där istället 🙂
Tack Sessan! Ja det verkar inte gott om oss här inte.
Nä, inte Johan, har skaffat en Mika.
Olles blir det om en vecka, dra till Hemavan i helgen och skidar där istället 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:05alltså sessan jag tänkte att ngn annan skulle sammanfatta... hm det jag har höngt med i och läst ordentligt har varit.... Kennys kostvanor, familjeförhållanden, singelsakpets roliga o tråkiga stunder, vet inte vad jag missat men vet att jag missat mycket
alltså sessan jag tänkte att ngn annan skulle sammanfatta... hm det jag har höngt med i och läst ordentligt har varit.... Kennys kostvanor, familjeförhållanden, singelsakpets roliga o tråkiga stunder, vet inte vad jag missat men vet att jag missat mycket