Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:16Ja det är sjukt mycket klättrare här 🙂 Men snart kanske du har en cycklist till här Bruse.. är sjukt sugen på att börja.. men jag skall vela ett tag till..
Ja det är sjukt mycket klättrare här 🙂 Men snart kanske du har en cycklist till här Bruse.. är sjukt sugen på att börja.. men jag skall vela ett tag till..
Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2010, 20:16Jodå Lia! Du ser nöjd ut! 🙂
Jodå Lia! Du ser nöjd ut! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:17men bruse det är inte bara klättrare.. jag spinner mest.. o combatens ka jag börja med igen nu v som kommer... dom släpper nytt pass igen o det ska vara riktigt bra!!!!!! så du ser inte bara klättrare 🙂
men bruse det är inte bara klättrare.. jag spinner mest.. o combatens ka jag börja med igen nu v som kommer... dom släpper nytt pass igen o det ska vara riktigt bra!!!!!! så du ser inte bara klättrare 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:17Vela inte ner i diket bara. Jag har börjat vårtvätta cyklarna, pumpat däcken och smörjt kedjorna, Ska bara raka benen så Håkan blir glad, så är det vår på allvar!
Vela inte ner i diket bara. Jag har börjat vårtvätta cyklarna, pumpat däcken och smörjt kedjorna, Ska bara raka benen så Håkan blir glad, så är det vår på allvar!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:17Sååå många klättrare är vi väl ändå inte här inne? Jag tycker det kryllar av cucklister här inne ja... 😉
Sååå många klättrare är vi väl ändå inte här inne? Jag tycker det kryllar av cucklister här inne ja... 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:18ska jags cykla ute är det inte nån sportcykel utan en sån där gammal hedlig rex!!! 🙂
ska jags cykla ute är det inte nån sportcykel utan en sån där gammal hedlig rex!!! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:18Mats, det är bara jag som är cuklist här. Alla andra bara cyklar.
Mats, det är bara jag som är cuklist här. Alla andra bara cyklar.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:19Jag ska bli av med min klätteroskuld imorgon jag. Hoppas Jenny tar väl hand om mig....
Jag ska bli av med min klätteroskuld imorgon jag. Hoppas Jenny tar väl hand om mig....
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:19Men Håkan har ju i alla fall cuklist-strumpor.
Men Håkan har ju i alla fall cuklist-strumpor.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:20Strumpor gör ingen cyklist.
Strumpor gör ingen cyklist.