Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:57*asg*
Ja just det ja Lucas, hm när ska vi få till det där????
Björn va söt du e, synd att det inte är mitt riktiga jag, eller är de det kanske... (H)
*asg*
Ja just det ja Lucas, hm när ska vi få till det där????
Björn va söt du e, synd att det inte är mitt riktiga jag, eller är de det kanske... (H)
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 19:57Mats, jag har långtråkigt av att vara hemma sjuk. Egentligen borde jag hacka lite CSS, men fastnar ju här.
Mats, jag har långtråkigt av att vara hemma sjuk. Egentligen borde jag hacka lite CSS, men fastnar ju här.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:58Det händer när man minst anar det. Jag kan nog skriva under på det. Men det behöver inte betyda att det blir som man vill.
Det händer när man minst anar det. Jag kan nog skriva under på det. Men det behöver inte betyda att det blir som man vill.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:58Björn: Säger som Lucas. Allt är relativt. Är hellre singel och slipper tårarna. Slipper dom iof inte nu heller, men ändå. Äh, usel anledning. Men singellivet har sina fördelar det med... äh, nu svamlar jag bara känner jag. Starta en ny tråd vettja!
*blir
Björn: Säger som Lucas. Allt är relativt. Är hellre singel och slipper tårarna. Slipper dom iof inte nu heller, men ändå. Äh, usel anledning. Men singellivet har sina fördelar det med... äh, nu svamlar jag bara känner jag. Starta en ny tråd vettja!
*blir
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:59haha, verkar som ett härligt gäng det här, gäller bara att hålla tungan rätt i mun och hinna med i svängarna.
Tack för välkomnandet iaf! Gjorde ju den här fredagen MYCKET bättre 😀
haha, verkar som ett härligt gäng det här, gäller bara att hålla tungan rätt i mun och hinna med i svängarna.
Tack för välkomnandet iaf! Gjorde ju den här fredagen MYCKET bättre 😀
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:59Jag har inte som mål att osingla mig nu, men dyker man på den mest fantastiska människan så kommer inte jag att be denna någon att vänta ett halvår för att det är så nytt för mig.
Jag har inte som mål att osingla mig nu, men dyker man på den mest fantastiska människan så kommer inte jag att be denna någon att vänta ett halvår för att det är så nytt för mig.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:59ja långsam e inte meoldin här 🙂
ja långsam e inte meoldin här 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:00"Den mest fantastiska människan" alltså? Ja, men det borde ju inte vara några problem! 😉
"Den mest fantastiska människan" alltså? Ja, men det borde ju inte vara några problem! 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:00Lia det är bara att tjöta på...
Björn det har du nog rätt i men o andra sidan kan jag tänka mig att det är skillnad när man har barn eller?
Lia det är bara att tjöta på...
Björn det har du nog rätt i men o andra sidan kan jag tänka mig att det är skillnad när man har barn eller?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:01+1 på björn (t+)
+1 på björn (t+)