Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 19:51Va?! Var har Super E på gång?
Va?! Var har Super E på gång?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:52hahha, tack lucas gullidig,
(det var nästan skönt att nästan höra "det kommer när du minst anar det" 😉 )
hahha, tack lucas gullidig,
(det var nästan skönt att nästan höra "det kommer när du minst anar det" 😉 )
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:52Välkommen Lia!
Off topic, vill alla i den här gruppen in i tvåsamhet nu?
Välkommen Lia!
Off topic, vill alla i den här gruppen in i tvåsamhet nu?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:53Björn: Jag är skeptisk. 🙂
Björn: Jag är skeptisk. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:53Bruse inget vad jag vet, isf om Lucas vet ngt som jag inte vet: Lucas?
hahha det fungerade, duktig du är Mats 🙂
Bruse inget vad jag vet, isf om Lucas vet ngt som jag inte vet: Lucas?
hahha det fungerade, duktig du är Mats 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:54Björn: allt e ju relativt.
Björn: allt e ju relativt.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:54shit vad ni var snabba!! Har hunnit fila på tre inlägg men fått revidera varenda ett...här gäller det att speeda upp tror jag. 🙂
shit vad ni var snabba!! Har hunnit fila på tre inlägg men fått revidera varenda ett...här gäller det att speeda upp tror jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:54Kan ju säga att för egen del är den frågan inte så enkel. Det beror på är nog svaret just nu...
Kan ju säga att för egen del är den frågan inte så enkel. Det beror på är nog svaret just nu...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:54nej kanske inte alla direkt men vill inte alla det så småningom?
nej kanske inte alla direkt men vill inte alla det så småningom?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:55Emelie: Sa ju till dig att du skulle vara bra på det;
Jag vet inget, det e ju johanna som e synsk. men du skulle ju komma och träffa en polare till mig ju 😀
Emelie: Sa ju till dig att du skulle vara bra på det;
Jag vet inget, det e ju johanna som e synsk. men du skulle ju komma och träffa en polare till mig ju 😀