Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Emelie: När jag såg kortet på dig i superdräkten så blev jag närmast kär. Tänk att ha en sådan superhjälte hemma. Så jag är säker att det ordnar sig för dig. Inte när du minst anar det, för en superhjälte tar väl iniativet?

Björn: jag har varit sj i drygt 1 år nu o förhållandet jag hade då var kort men intensivt... o jag skulle inte bli ledsen om jag hitta 2samheten nu.... jag antar dock att du inte är redo för det på länge än eftersom det är så "nytt" för dig *trisst för os

Jag satsar på att det kommer hända när jag miiiiinst anar det. Det säger alla mina vänner till mig i alla fall. 😉

Jepp Lia, Våga inte gå på toa, hämta mat eller svara i telefon. Du är direkt dränkt av förtielva inlägg!

Jag skulle vilja träffa någon att leva i tvåsamhet med, men klarar mig bra som singel. Dyker den rätte upp så...;)

Björn: När jag började läsa här tyckte jag det verkade som att alla hade som mål i livet att osingla sig illa kvickt men själv trivdes jag rätt bra som ensam men ville ändå hänga här för att det vara massa goa folk och så. Nu vet i tusan vad jag vill, hän

Emelie: Jo så småningom vill nog alla det, men det var lixom nu på stört jag menade.

Meh... Är det ingen mer än jag som får lite lätt panik vid tanken på "i alla era dagar"? För några veckor sedan hade jag en mycket skum dag. Det kändes som om jag hade osinglat mig... Fast jag inte hade det. Mina känslominnen spelade mig ett spratt, men d

Varav trettiotolv av de inläggen kommer från Bruse... 😉

Elin är min idol!