Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Lia: Jag är ny jag med.. bara några dagar gammal här 🙂 Men känns som jag kommit in en bit ändå.. även om jag har mycket att upptäcka 🙂

Ja du Emelie, jag vet inte när vi skall få till det

har inga problem att vara singel, men det är när det är självvalt. Så himla trist när man vill osingla sig men ingen vill det med dig 🙁

Emelie: Vad menar du med skillnaden om man har barn? På om man vill vara ensam eller inte? Eller att man borde känna stressen om man inte har barn? Förstod inte riktigt. Jag tror skillnaden är minimal faktiskt... bara det att man kanske väljer annorlunda

jag tänkte så här Björn, om man har barn och är singel så kanske man har svårare att släppa in någon ny för att hon/han skall passa inte bara med sig själv utan även med sina barn... ää jag vet inte, det var så jag tänkte iaf 🙂

Hej, hej Lia! 🙂

Tvåsamhet vill väl de flesta ha, men just nu känner jag att det finns en del önskemål som måste uppfyllas innan jag ger mej in i nåt igen.

Såklart rätt tänkt där Emelie. Sånt kommer in i bilden då.

Hej och välkommen Lia. Fin avatar. Håller du på med klättring?

emelie: Jo du har nog rätt där. Klok kvinna oxå.. inga problem för dig 🙂

också en sak jag påbörjat, har det där fina gröna kortet som säger att jag får klättra men då jag inte hade nån kk(som jag förstår det heter här inne:-)) så hamnade det på hyllan. Tyckte dock det var otroligt roligt och troligen kommer jag testa igen.
Ko

Nej, en klättrare till! Var är världen å väg? Helt uppåt väggarna!