Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:49För att du ska hålla dig frisk och leva längre. För att inte belasta miljön så jorden lever längre.
För att du ska hålla dig frisk och leva längre. För att inte belasta miljön så jorden lever längre.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:50Frisk håller jag ju mig redan! och mijön är en aspekt det håler jag med om, Glöm dock inte att jag har sagt att jag skall ge det en chans
Frisk håller jag ju mig redan! och mijön är en aspekt det håler jag med om, Glöm dock inte att jag har sagt att jag skall ge det en chans
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:56Vad ödmjukt att ge miljön en chans.
Vad ödmjukt att ge miljön en chans.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:57är ju en fin och ödmjuk kille, har du inte märkt det än?
är ju en fin och ödmjuk kille, har du inte märkt det än?
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:59nopp
nopp
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:59Då har du missat något
Då har du missat något
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 23:00nopp
nopp
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 07:46Men det verkar som att Bruse är på hugget alltså... Lugna ner er pojkar! Först skall det tävlas om vem som har längst erfarenhet av IT, sedan hackas gällande cykelpendling osv.
Detta är en tråd för nytillkomna singlar, fattar ni inte att ni skrämmer bort
Men det verkar som att Bruse är på hugget alltså... Lugna ner er pojkar! Först skall det tävlas om vem som har längst erfarenhet av IT, sedan hackas gällande cykelpendling osv.
Detta är en tråd för nytillkomna singlar, fattar ni inte att ni skrämmer bort
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:44välkommen till oss så länge då Lia, tills det HÄNDER... 🙂
välkommen till oss så länge då Lia, tills det HÄNDER... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:46vi e många som väntar på att det skall hända. 🙂
vi e många som väntar på att det skall hända. 🙂