Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:35Sorry, missade tråden. Saxar in texten där istället 😉
Sorry, missade tråden. Saxar in texten där istället 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:35Hade jag haft 8km per väg hade jag cyklat utan tvekan.
Blir det 10mil hem menar du?
Och om jag skulle cykla varje dag, du skulle jag då orka träna allt annat?
Hade jag haft 8km per väg hade jag cyklat utan tvekan.
Blir det 10mil hem menar du?
Och om jag skulle cykla varje dag, du skulle jag då orka träna allt annat?
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:36Lucas, då behöver du inte träna nåt annat! När du kommer är du färdigtränad å klar.
Lucas, då behöver du inte träna nåt annat! När du kommer är du färdigtränad å klar.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:36Det mesta av det du tog upp funderar utmärkt med Linux faktiskt. Man ska använda det operativsystem som den personal man har behärskar, och då syftar jag framförallt på drift- och supportpersonal för stora företag som har egen sådan.
Tekniskt eller ens e
Det mesta av det du tog upp funderar utmärkt med Linux faktiskt. Man ska använda det operativsystem som den personal man har behärskar, och då syftar jag framförallt på drift- och supportpersonal för stora företag som har egen sådan.
Tekniskt eller ens e
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:36dubbelklick
dubbelklick
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:38Lät lite kul, Bruse" När du kommer är du färdigtränad å klar";)
Lät lite kul, Bruse" När du kommer är du färdigtränad å klar";)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:38Men vad skall jag göra hemma hela kvällen då? glo på tv??
Jag gillar dessutom att träna med mina vänner, men nu har jag ju sagt ett en dag i veckan skall det cyklas iaf, så snart vägen blir lite renare.
Men vad skall jag göra hemma hela kvällen då? glo på tv??
Jag gillar dessutom att träna med mina vänner, men nu har jag ju sagt ett en dag i veckan skall det cyklas iaf, så snart vägen blir lite renare.
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:44Visst är jag rolig.
Visst är jag rolig.
Quote from ellen olsson on 17 March 2010, 22:45Lucas: När du cykelpendlat ett tag så kommer du att kunna ha mycket tid och ork över.
Lucas: När du cykelpendlat ett tag så kommer du att kunna ha mycket tid och ork över.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:48jo men till vad, jag har orken redan:-)
jo men till vad, jag har orken redan:-)