Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:04Är du kernelhacker?
Jag har iof inte använt så mycket kringutrustning, men för mig har det inte varit några större problem hittills. Att skriva program till webbkameran var kanske inte helt klockrent, men å andra sidan var det lättare än för Windows.
Är du kernelhacker?
Jag har iof inte använt så mycket kringutrustning, men för mig har det inte varit några större problem hittills. Att skriva program till webbkameran var kanske inte helt klockrent, men å andra sidan var det lättare än för Windows.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:05🙂 Ja, det blir bättre. Men måste ju erkänna att det fortfarande inte är klockrent, i synnerhet med lite mer udda prylar. Har Linux och Mac OS X hemma idag, men funderar på att skaffa en windows-burk igen också, mest för att kunna uppdatera telefonen 🙂
🙂 Ja, det blir bättre. Men måste ju erkänna att det fortfarande inte är klockrent, i synnerhet med lite mer udda prylar. Har Linux och Mac OS X hemma idag, men funderar på att skaffa en windows-burk igen också, mest för att kunna uppdatera telefonen 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:09Det var väl framför allt min handdator som ställde till problem vill jag minnas....plus att jag senare skulle fastna i spelträsket. 😀
Edit: Jo webbkameran minns jag att det var lite hackande för att få till också. Man måste ju ha en webbkamera liksom.
Det var väl framför allt min handdator som ställde till problem vill jag minnas....plus att jag senare skulle fastna i spelträsket. 😀
Edit: Jo webbkameran minns jag att det var lite hackande för att få till också. Man måste ju ha en webbkamera liksom.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:09Jag har kvar Win XP men använder det bara för sådana program som kräver Windows (ja, jag har fortfarande inte växt ifrån dataspel BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/02.gif).
Ubuntu startar snabbare och när man ser skrivbordet behöver man inte vän
Jag har kvar Win XP men använder det bara för sådana program som kräver Windows (ja, jag har fortfarande inte växt ifrån dataspel BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/02.gif).
Ubuntu startar snabbare och när man ser skrivbordet behöver man inte vän
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:13Och bilen går bra?
Och bilen går bra?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:14jo då, så att
jo då, så att
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:15Blev det en ny bil Lucas? Det kan ha försvunnit någonstans i de senaste 1500 inläggen som jag inte läst så noga...
Blev det en ny bil Lucas? Det kan ha försvunnit någonstans i de senaste 1500 inläggen som jag inte läst så noga...
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 22:19Va?! Kostar den bara 20 kronor, inklusive skatter, försäkringar, bensin, underhåll och drift?
Va?! Kostar den bara 20 kronor, inklusive skatter, försäkringar, bensin, underhåll och drift?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:20Oh, en riktig sportbil(t+)
Oh, en riktig sportbil(t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:20Bruse: Kostar det brar 20kronor att åka hela tiden i Sthlm, då skall jag fan flytta dit!
Bruse: Kostar det brar 20kronor att åka hela tiden i Sthlm, då skall jag fan flytta dit!